Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Tusen tack!

Gemelli, vad tråkigt, håller med Mimmi, en del hus ser helt underbara ut på utsidan men sååå trista invändigt!

Bodil är min favvis också, så duktig!

• mimmamum

Mimmi, KÖP! Helt underbar! Tack återigen! Salmiak, än så länge går det nog under Hobbyverksamhet, men jag får hålla koll på alla kvitton och så nu, kanske någon dag blir det ett företag, ojoj, så mycket nytt att fundera på!

• mimmamum
    NyfikenRosa skrev 2007-09-10 21:22:12 följande:
    tänkte tipsa om din häst i min blogg sen.. okej om jag lånar bild?
    Absolut!

Ramen är en gammal IKEA ram som var guld innan jag sprayade den med mattsvart!
  • mimmamum

Godmorgon! Men usch så mycket tråkigt, lider med er både emmasa och juliah!Ledsen

VeroniQa, välkommen till oss!

Camilla, du får bege dig till White living i Rönninge om någon vecka sådär!Glad

• mimmamum
    Camilla R skrev 2007-09-11 09:45:02 följande:
    Det kanske var lite långt för en lunchpromenad -men en helgutflykt kanske.
    Helgutflykt låter mysigt!
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-09-11 09:45:56 följande:
    Nämen så häftigt! Fast jag hoppas fortfarande på att jag kan beställa mina 2 direkt från dig. Måste vänta en månad eller så bara. Jag har köpstopp just nu.
    Det går utmärkt det!
  • mimmamum

Smajla, så fin den var, perfekt för tidningar!

Tack återigen för era gratulationer, så häftig att mina saker ska säljas i butik! JeaJea, du är så välkommen så, kanske kan få några företagstips av dig, har ingen aning om någonting sådant!

Juliah, har kollat på att patentskydda mina verk! 1500 riksdaler kostade det!

Svar på tråden Vita hem del 5