-
Jo tack det är FÖR bra... börjar undra om jag såg fel på testerna....Värsta Supermamman skrev 2007-09-30 09:28:11 följande:Det är bra,Numberone! Hur mår du?
-
Beatrize:
låter bra att jag inte är ensam om att bara må bra.... ont i tuttarna är det enda!
-
Ne nu skall jag ta tag i dagen!! KRAM
-
Hej tjejer!
Vilka hemska kök.....trodde vårt var värst av alla men icke....
Idag köpte jag tyg....skall sy lite hjärtan i brunt, brun/vit randigt och vitt! Är helt inne på brunt nu och det känns skönt att vi inte köpt sofföverdraget ännu.... Lika bra att köpa det vitt trots allt så kan jag byta kuddar efter tycke och smak i stället.... Är inte det de smartaste även om vi har utekatt?!
-
Blev kanon fint!!MaMi Louise skrev 2007-10-01 21:01:55 följande:Vill bara tacka för inspiration från er vita trpd jag läser i smyg...(harkel..)har äntligen fixat tapeterna i lillgrabbens rum & jag körde ljusa tapeter med 2 färgade våder & är helnöjd!! Alla andra har sett lite undrande ut när jag sagt vilken färg jag vill ha! Själv fegade jag lite först men har ju sett i era hem att vitt inte alls är stelt utan trevligt!Allt piff är ju kvar som gardin, element & sånt men ni kan se lite.Kram & tack för er ständiga inspiration
-
Juliah:
Har du någon bra mall på ett hjärta, jag skall sy lite hjärtan att ha till bebis sen!
Tänkte göra ett brunt och brodera i vitt "Rör mig inte" som man kan hänga på vagnen... en tjej som var inna å handlade hos mig igår hade ett sånt å det var sååå fint...
-
Juliah:
Mmm får nog göra det..... men jag tänkte på en sak...bör man inte göra det något större än man vill ha, för sen när man stoppar det så det blir bulligt så måste det ju bli mindre?!
-
Adamama:
Tack!!
-
gemelli:
Vart har du köpt bebis lakan?? De brun/vitrandiga
-
Julia:
vilken underbar filt du har virkat!!
Själv sitter jag här å försöker få till lite hjärtan men det var ju inte det lättaste... tycker de blir så knöliga...