Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 5

Värsta Supermamman skrev 2007-09-11 22:33:17 följande:
    Tack Pärla1 .. Jag är så nöjd med det..
    Det skall du verkligen vara! Det är fanastiskt mysigt!!
  • numberone

VS:

Svarar här....Det blir nog att vi köper ett nytt överdrag ganska snart... har bara en vanlig liten tvättmaskin så risken finns att det inte blir så jämt färgat...å att det måste göras väldigt många gånger... Med tanke på att det är till en 3-sits...

• numberone
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-09-12 15:55:35 följande:
    Ni har så otroligt vackra sängar gjorda av gamla dörrar!!Är så sugen att göra en sån...men var hittar ni dom??Har letat på blocket, och var på återvinningen idag, men där fanns bara med glas i mitten!Hittade en möjlig kandidat men den var i urdåligt skick å de skulle ha 300 spänn för den?!? Blev faktiskt liiiite snål.... Har liksom tid att göra sånt här nu då jag är sjukskriven med en hemsk ansiktsförlamning...
    Jag har faktiskt gett 250 för min Förvånad , tyckte egentligen att det var omänskligt dyrt men nu är det vekrligen värt det!!
  • numberone
    Stuka skrev 2007-09-12 16:07:23 följande:
    Sticker in med ett tack till Smajla & lillafruluva ang tipsen om vad jag ska göra med mitt gamla fönster som jag hittat. *tack tack*
    Skulle med vilja ha ett gammalt fönster... *skriver upp på måste leta efter listan*
  • numberone
    malins79 skrev 2007-09-12 21:22:19 följande:
    Jag kollar på Top Model samtidigt som jag beställer regnkläder till Saga på Ellos.
    hihi alltid lika kul å se om man känner nån .... förra omgången kände jag galning Maria som blev rosenrasande om ni minns henne....
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-09-12 21:31:12 följande:
    haha... vem var det nu igen? (reklampaus)
    hihi hon kom med efter att en annan tjej hoppat av.....
    emmasa skrev 2007-09-12 21:33:58 följande:
    Både Idol och toppmodell Mimmi06: Gud vad fin soffan är. ska bli kul att se den färdig sen
    ja å snart börjar mitt älsklingsprogram So you think you can dance....
Svar på tråden Vita hem del 5