-
jag kom precis in igen, jag´har fått upp en sida där det står att fl har för många besökare och är upptaget.mimmi006 skrev 2007-09-02 21:00:18 följande:Är det fler som har haft problem med FL hela kvällen? Bara därför råkade jag köpa kläder till L, något som jag inte skulle... hmmm, nåväl, det var billigt!
-
Fint, vad kostar det? Inte gratis antar jaggemelli skrev 2007-09-02 21:08:13 följande:Hihihi nu kommer jag med mna hus igen men titta VILL HA!!!!!www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.as...
-
Jag skulle inte heller vilja ha hela fönster i sovrummet.mimmi006 skrev 2007-09-02 21:30:40 följande:Salmiak- jag tycker att det ser jättefint ut! Jag reserverar mig dock för hela fönster i sovrummet, men det är nog bara jag som är lite pryd... *hahaha*
Tycker det ser jättebra ut.
Är ert hus i trä eller puts? -
Lasseliten, Vad fiiiiint!!!
-
du får väl sälja det på Blocket om det inte blir bra, Ikeamöbler säljs nog ganska lätt.juliah skrev 2007-09-03 07:31:34 följande:mimma, ja priset var suveränt, frågan är om jag vågar. Det är långt ifrån vad jag hade tänkt mig men det skulle kunna bli en succé, samtidigt som det kanske floppar totalt.
-
Marcus satt igår och ritade upp i sitt Cadprogram en tilltänkt ombyggnad vi ska göra här hemma. vi har ett stort rum 4x8m som vi inte använder idag och som har helt kass fönster. Det vi har tänkt är att dela av det för att göra en grovrentré från garaget och en tvättstuga. Andra delen ska vara minibibliotekutanför vårt stora rum och i anslutning till vår uteplats. Jag ska se om jag kan få in den till mitt galleri i kväll.
-
ja, vi behöver nämligen byta resterande fönster i huset, vi bytte hälften för 5år sedan men dom andra ska bytas nu också och då måste vi veta vad vi ska göra med detta rum. Det är en tillbyggnad som gjordes på 70-talet som en vinterträdgård men vi behöver inte den ytan till det. Vi använder stora rummet som tvrum och matsal men det gjorde inte Marcus farmor och farfar dom anv det som finrum och när det inte var kalas var det stängt till det rummet så därför bygde dom en vinterträdgård/loggia för att vara i till vardags.juliah skrev 2007-09-03 07:51:10 följande:malins, vad roligt, ska bli skoj att se. Verkar som att många har riktigt stora projekt på gång, roligt!
-
pärla, klart du ska måla skåpet vitt! Ibland försår inte ens man/sambo vad som är det bästa i inredningen även om de tror det.
-
ååååå, vad irreterande!
Jag skulle börja måla våra lister i sovrummet, tror ni inte jag köpt fel färg, ljus grå istället för vit!
Jag stod i lördags på jem & fix och höll en vit färgburk tänkte att jag tar inte den översta under den som är under den ocdh kollade inte så att det var rätt färg utan tog för givet att dom som jobbar där ställt burkarna rätt, men det borde jag inte när jag ser vilka stolpskott som jobbar där...
Då blir det till att köpa hos färghandlaren, blir ju betydligt dyrare nu. Undrar om jag kan använda färgen till nått annat, jag kan inte lämna tillbaks den eftersom jag redan öppnat den. -
Visst är det, jag som skulle passa på att börja måla nu när Jacob sover och Saga är på dagis, nu hamnar jag här istället. Får väl ta och stryka lite kläder eller något annat roligt.Salmiak6 skrev 2007-09-03 10:13:46 följande:Åh va snopet! och irriterande!