-
Ja ! Jag brukar förkorta det så, inte du?knyttis skrev 2007-11-04 13:15:06 följande:U-a menar du Uppsala? Jag är lite "trög" idag totalt förkyld och helt slut.
-
Vilken skillnad! Underbart skåp, ett sånt vill jag med ha!!!Pärla1 skrev 2007-11-04 12:54:34 följande:Nu finns det äntligen bilder på matsalsrummet i bloggen...Skriv gärna vad ni tycker...gärna lite ideér om ni har det på lager
-
Och jag som sitter och äter plopp... har du långt till Ikea?Schnuckums skrev 2007-11-04 13:19:27 följande:Kunde vi inte ha en tråd med goda recept och baktips för ni verkar alla ha så många bra!Saknar svensk mat jätte mycket, trodde aldrig att man kunde sakna falukorv så mycket. hihi Sen godis ska vi ju inte prata om, man drömmer ju om plopp och mjölkchoklad....
-
Bea- jättefint! Vad snyggt du syr dessutom . Jag vill också göra vimplar till Hugos rum, men det ska väl bli klart först... *fniss*
Schnuckums- oj, det var långt... synd att frakten är så dyr, det är väl inte lönt att skicka en låda plopp till dig?
-
Hugos rum har en strykning kvar... ska se om jag hittar en bild!
-
Jaaa, det skulle inte bli värre med vimplar!
-
Jag tror det bara är ljuset som gör att det ser större ut... värsta byggplatesen på hela övervåningen, så jag blir glad över att ni tyckte att det var fint ändå!
Bea- Hugo ska nog också ha sängen i hörnet nedanför fönstret... det känns mest naturligt där! Jag tror att det kommer att bli jättefint i Isabelles rum också, färgen gör ju så väldigt mycket! Det ska bli jättekul att följas åt, blir det vitt/ vitt eller ska ni bryta av med nåt?
-
vi gör det vi kan på hela övervåningen... det är fel på golvet, så vi väntar på att Trivselhus (byggföretaget) eller snickaren ska ta sitt ansvar och fixa det! Innan det kan vi inte lägga golvetBeatrize74 skrev 2007-11-04 14:04:30 följande:Arbetar ni aktivt i det rummet, eller prioriterar ni övriga övervåningen mest just nu?För vår del är det ju så att det ligger långt ner på priolistan, fast jag tänkte nog idag att det skulle vara fint som "julklapp" till henne att få ett eget rum. Det blir vitt/vitt hela vägen på alla fasta saker inklusive möbler. Men färgaccenten på inredningsdetaljer är rött med en aning blått. Du ska ha vitt med lite ljusblått, eller hur? (tänker på trumpetkudden bland annat)
Hugos rum blir vitt/ vitt, med accenter av svart, ljusturkost och ljusblått. -
Lasseliten- vilken supersnygg lampa! *kryper in i kylskåpet igen*
-
gemelli- jättefin, men byt ut tyget!!!