Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-01 20:54:36 följande:
    Mimmi. Ni ska få se en bild när jag lyckas ta en där jag ser någorlunda ut *dvs kanske om ett halvår*
    tror ändå att du är jättefin nu...

Lisa- gärna! När börjar du? *hihi*
  • mimmi006
    Sylt skrev 2007-11-01 22:16:40 följande:
    Tjena!Kikar in en liten snabb sväng Tapetserade igår o idag har jag fixat lite med ett tv-skåp, bilder kommer sen..... Tycker själv att jag är ganska fiffig, skåpet skall bli en farsdagspresent. Det funkar lite så här hemma att skall det hända ngt får man ta tag i det själv..... ngn som känner igen sig?
    Oooo ja ! Ser fram emot bilderna...
  • mimmi006

Godmorgon! Jag skriver som VSM, har ingen chans att läsa ikapp noggrannt... helt otroligt vad ni skriver på en dag! Härligt!

mimmamum- din säng kunde jag inte missa, så otroligt fin! Det känns inte som det var så länge sedan som du beställde den, härligt att få den så snabbt! Och den där kaninen har Lisa också (lite skillnad på en del detaljer), den är så söt, jag vill nästan ha den själv!

Juliah- din stackare, hoppas att ni får en fin dag idag!

Bordet från Elvira är hemma och står här och lyser. Det var jättefint och jag är så glad. Tyvärr blev det inte Koffert och de andra mysbutikerna, vi åkte till Brkaby och handlade kläder istället... det får bli nästa gång!

• mimmi006
    MariaV skrev 2007-11-03 07:09:08 följande:
    Åh mimmi vad roligt med bordet. Jag är inte alls avis  Hoppas på bild snart
    Jag lovar att ta, men nu är det så skumt här... ! Vad har ni för planer idag?
  • mimmi006
    MariaV skrev 2007-11-03 07:19:24 följande:
    Min första plan är att gå och vila Dottern har precis somnat om efter en väldigt tidig start på dagen. Sen blir de nog en tripp till bibblan och lite affärer (måste ju passa på när man är i närheten) Vad har du själv för planer?
    Jag ska virka och göra klart min muffin. Sen ska vi till svärföräldrarna idag... så det blir en lugn och skön dag!
Svar på tråden Vita hem del 5