Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

gemelli skrev 2007-10-31 09:16:59 följande:
    Ser att ni pratar om Coop och deras saker. Är såå ledsen vi har ett uselt Coop Forum här där jag bor.Var en sväng förbi ett annat Copp igår när jag hämtade stolarna, nån söderförort. Guuuuud vilken skillnad. Hittade massor, till och med min korgar till skötbordet F**n irriterande att det är så olika på butikerna...
    Här med ... man får väl åka en bit för att hitta allt fint, gräset är ju alltid grönare...
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-31 09:18:37 följande:
    Vem av er tycker att det är viktigast med inredning? Kommer någon av er att må dåligt över att tvingas leva med ett kakel (eller vad som helst annat med för den delen) som ni inte tycker om? I vår familj brukar svaret bli att jag är den som mår dåligt över att behöva kompromissa när det gäller inredningen och att maken egentligen inte tycker att det är så viktigt, därför brukar jag få min vilja igenom! *det kanske funkar hemma hos dig med*
    Jag, absolut! Jag tycker själv att jag är överdrivet petig med detaljer, jag önskar ibland att jag inte brydde mig så mycket.... tycker inte att det är så charmigt! Generad
  • mimmi006

Lisa- förlåt, jag blandade ihop dig med Antons kök Generad... fy, vilken panik med kaklet! Jag lider med dig, men gör inget förhastat, även om man lätt kan byta ut det ska ni  ha det i många år... Det finns mörkgrå svrt tumlad marmor som är fin, men frågan är om det är så praktiskt i kök. Den är dyr dessutom, ligger nog på 1500 m2. Marockanskt då?

knyttis- nej, tyvärr... jag freebasade lite, så resultatet är därefter

gemelli- han kommer, jag lovar! Hur ska ni hinna leta hus sen?

• mimmi006
    gemelli skrev 2007-10-31 09:54:21 följande:
    mimmi,Jaa jag hoppas du har rätt. Ibland undrar jag om min man har en cykelpump mellan benen, när ingenting händer Vad menar du med sen? Den här gången är det ju bara ett barn. Känns ju som rena semestern gemfört med förra gången då jag fick 2 st på samma gång och var "nsätan" helt själv med dom från dag 1.
    haha...ja, det kommer nog att bli en semester jämfört med det? Hur orkade du???
    knyttis skrev 2007-10-31 09:52:30 följande:
    mimmi & gemelli - Lexingtonkudden fanns i sommras på rea där jag såg den, de lite mjukt voffeltygsaktigt om jag kommer ihåg rätt. Jätte fin var den! Hoppas ok att jag svarade Lisa!
    Vill också ha Lexingtonrea! Det är det nästan aldrig här!
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2007-10-31 13:16:15 följande:
    Ni som har koll på det mesta. Vilken färg ska golvlisterna eg vara? Samma som väggen eller samma som golvet eller en helt annan?
    Skulle ta en bruten standardvit, 0502-y
Svar på tråden Vita hem del 5