Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Ewis skrev 2007-10-30 07:19:39 följande:
    Känns lite pinsamt att fråga men kan jag få bli inbjuden till Er som måste godkänna besökare?Vill ju oxå se alla fina bilder?
    haha, du låg ju redan i min! Generad
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-10-30 07:30:19 följande:
    Ni som har senaste drömhem och trädgård, bör man köpa den? Är det jul redan?
    Nja, jag tycker att den var sisådär... Skulle vara värsta julnumret, men jag tyckte inte att det var så mycket nytt under granen *kritisk*
  • mimmi006
    malins79 skrev 2007-10-30 18:56:22 följande:
    Jag hoppas Allt i Hemmets julnummer som kommer nästa vecka är bra.Jag struntade i D&T iår
    Jag med! När kommer nästa nummer av Vakre Hjem...? Sköna hem var ju riktig bra igen, tack för tipset Juliah!
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-10-30 19:14:42 följande:
    Mimmi, var det många vackra hem i sköna hem? Värd att köpa? Vill ha mycket julinspiration!!
    Inte inte detta nummer, kommer nog i nästa !
    Smajla skrev 2007-10-30 19:15:52 följande:
    6 november!
    Tack! *längtar*
  • mimmi006
    Anton2005 skrev 2007-10-30 19:30:49 följande:
    Jag fick mitt första nummer av Hus & hem idag efter att jag anmält mina milda-köp. Ska väl igentligen inte klaga när man får något men den tidningen tycker jag verkligen inte om. Känns som det räcker att bläddra igenom den snabbt och sen lägger man den åt sidan
    Ja, visst har den blivit sämre?
  • mimmi006

Lisa- vilken tur att du kom på hur man lägger in bilder, det ser jättefint ut! Jag skulle nog välja ett mer klassiskt kakel, formen och färgen är inne nu, men risken är att man tröttnar om några år... men å andra sidan, vad tröttnar man INTE på?
    Vänta tills ni hittar nåt som känns 100, det är mitt råd!

• mimmi006
    Lisa1981 skrev 2007-10-31 09:13:48 följande:
    Jag vet inte om jag kommer att tröttna. Jag hittade ett annat också som är mera grått och stenigt. Fingermosaik, men det är inte riktigt min stil så jag vet inte. Min sambo vill inte ha ljust kakel överhuvudtaget. Det som är bra är att detta är relativt billigt och då kan man ju med gott samvete byta ut det
    Vill du att det ska bli mer lantligt i köket (tänker på gardinen) eller vill du behålla den modernare stilen? Fingermosaik är inte min grej, tycker det blir plottrigt... *sorrY*
Svar på tråden Vita hem del 5