Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Det borde gå, kolla om det finns särskilt färg för metall. Bilfärg kanske? Jag har lagt in bilderna nu, men jag tror inte att det är riktigt som du har tänkt dig. Det här hemmet har en indisk/ dansk blandning, med lite råare inslag. Jag tycker att det växer! Fanns i Drömhem och trädgård marsnummer...

Rosesarered skrev 2007-08-26 10:52:48 följande:
    mimmi006> Toppen, tack!Vet någon om man kan måla/spraya om ett mässingsbord till silver?
  • mimmi006

Den är så rar! Han hade liten problem med kragen bara, jag fick stoppa in den innanför puffhängslebyxorna !

NyfikenRosa skrev 2007-08-26 11:23:58 följande:
    så söt.. jag har spanat in precis samma kanin!
  • mimmi006

FruPuffen- stackars dig, det är inte kul ... Har du läst Martina Haag böckerna? Annars kanske de kan pigga upp dig lite?

NR_- ja, det var jättegulligt tills min mamma låtsasåt på den och Hugo förstod att han kunde stoppa den i mun också ! Den är dyngsur...

• mimmi006

Nej, det är bara vitt. Alla möbler är indiska, men vita ! Lite svarta, andra accenter finns ju visserligen...

Rosesarered skrev 2007-08-26 11:46:40 följande:
    mimmi006 > Är jag blind eller? Jag såg nästan inga mörka träslag alls. Annars var inredningen kanonfin.
    NR- inte så farligt, det är värre med stora saker. OM olyckan skulle vara framme, kommer den lätt ut igen *urk*
  • mimmi006

Ja, man får försöka att lugna sig lite... med två barn finns det många faror överallt om man tänker efter. Har du köpt nån fin lampa än förresten?

NyfikenRosa skrev 2007-08-26 12:10:54 följande:
    okej,... blir lite nervös av småsaker..
  • mimmi006

Jag vet inte, men både Juliah och Nyfiken Rosa har visat fina arbetsplatser...

sunmaid78 skrev 2007-08-26 14:59:51 följande:
    trådkorgar från house doctor är det jag menar...Se inlägg ovanför
  • mimmi006

VSM- vitt eller om du vill ha tyg, något bolsterrandigt!

Tack för alla snälla kommentarer om blogginlägget! Kalle och Birks mamma: du får väl sy bokstäverna i något tuffare tyg, t ex en gammal hårdrocks t-shirt !?

• mimmi006

Man måste ladda ner den på en server, jag har ett konto på diino, men jag kommer inte ihåg hur man gör! Jag vill också byta!

numberone skrev 2007-08-26 20:44:51 följande:
    Asså min blogg är så trist... skulle vilja piffa till den men jag fattar verkligen inte hur man gör när man får annan rubrik än den som man kan välja i bloggen?!
Svar på tråden Vita hem del 5