Missfall v.11
Har ringt gyn nu, dem ringer om bara ett par minuter! Jag hör av mig ;)
Tack för blomman annmi!
Har ringt gyn nu, dem ringer om bara ett par minuter! Jag hör av mig ;)
Tack för blomman annmi!
Långammare: Du har bytt presentationsbild va ;)?
Marmelade: Precis sådana solskenshistorier behöver jag just nu *LER*. Även om jag e medveten om att det kanske inte e så för mig, så ger det iallafall ett litet, litet hopp :)
Jag blödde rejält 2-3 gånger (kom bara när jag satte mig på toa), som färgade vattnet rejält rött (usch, är jag osmaklig nu? Vill bara förklara så du förstår). Vad menade du med rejält, hade du något ont eller blödde du bara? (ja bara o bara e det väl kanske inte :/)
annmi: Du e en klippa ;)
Jag har ringt och ska inte dit förrens påOnsdag nästa vecka! Dock tidigt på morgonen, så jag behöver inte gå o vänta hela dagen iaf :/
marmelade: Tyvärr avstannade inte mina blödningar efter 4-6 h :( Så därför e jag extra deppig. Har inte runnit något i trosorna utan bara kommit lite, lite (droppar) när jag går på toa.
Från igår kväll droppar det inte riktigt, men det kommer blodigt när jag torkar mig :/
Tack för att ni vill dela med er!
annmi: Dina tummar hinner ju trilla av innan onsdag *S*
Det tråkiga e att jag har läst runt i alla möjliga trådar här på FL, även sidor på nätet! 1 av 1000, typ, har haft sån blödning som jag!? Vill ju läsa andras erfarenheter om sådana blödningar :(
Alla man läser om som fått mf/ ma, börjar med bruna eller röda flytningar! Men så va det ju inte för mig...
Jag fortsätter o snoka runt, så fortätter du att hålla tummen ;)
lajjalo: ALLA solskenshistorier e välkomna just nu ;)!
Men e det inte konstigt att jag bara blödit när jag gått på toa? Som Du "lajjalo" som även blödde när du inte gick på toa *hmm*!
Nu verkar blödningarna gett med sig *peppar, peppar*, senast det kom något va när jag va på toa vid 10 tiden och det kom bara lite på pappret då :) Hur det än går såe det skönt om blödningarna ger med sig nu iaf :/
Tack ännu en gång för peppning o stöd och solskenshistorier!
lajjalo: Det låter bra ;)
Glömde nämna att jag tror inte det finns någon privat gyn härdär jag bor (liten stad) :S
Hade du någon gång ont när du blödde?
Som sagt, blödningarna har gett med sig, men nu moler det som "växtvärk" istället. Det gör inte ont, bara irriterande! Vågar inte ta mig för så mycket just nu heller :(
Ja i morgon gäller det annmi :/ Du håller väll tummen fortfarande va?!
Igår kväll kändes det som jag fått UVI :/ Har i och försig aldrig känt av det när jag haft det, men det kändes molande i kissblåsan. Kan blödningar orsakas av UVI (jag undrar om det inte kan orsaka missfall!?)?
Åh! Va jag e trött på allt nu! Min mage (magkatarr) värker som tusen nålar. och inte nog med det!!!....mina hemorojder börjar blöda nu med (inte första gången, så jag e inte direkt orolig. Men jag tycker att det räcker nu!)!
Det slog mig nu att jag skulle gått in i vecka 12 idag (11+0)!
Igår kom de första tårarna :( Bröt ihop i duschen och bara grät. Kände att jag behövde det, tycka lite synd om mig själv och "bäbis"! Svårt att hålla tillbaka tårarna när magen fortfarande putar lite smått :(
PUFF! Mer med erfarenheter?
amanda 17småland: Jag vet inte en om det e ett missfall, men jag e inställd på det! Får veta imorn :(
Bebis igen: Ja, i morgon klockan 08.40 ska jag va där och ta emot domen (såååå nervös!)
Snälla alla håll tummen för mig och bebis!
Det e så jobbigt i och med att jag har blivit mer kissnödig igen, halsbrännan håller i sig och lite smått illamående på kvällarna. Men snart så vet jag!
Kanske inte sitter här inne så mycket mer idag, men jag hör annars av mig i morgon. Tittar in på morgonen innan jag ska iväg (för lite pepptalk) och så uppdaterar jag när jag kommer hem oavsett hur det gått :/
Singoalla: Kan /vill du berätta hur det gick till när du fick ma (behöver inte om det e känsligt för dig)?
Tack alla som har hållt tummen och lyckönskat mig :) Men tyvärr så var det ett missfall :(
Allt hade kommit ut och det såg bra ut. Behövde ingen skrapning eller dylikt.
Kram
lajjalo: Precis, nu behöver jag inte gå o fundera längre och det va ju det jag ville slippa :/
Jag säger bara: Nya tag! Väntar tills jag fått åtminstonde en mens, sen får vi se ;)
Tack annmi ;)
Hoppas allt går bra singoalla ;) (på ul)
marmelade: Tack :) Hoppas med att jag snart har en bäbis i magen ;)