Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Grattis på födelsedagen Anna

Nu har busy tvillingmamma Malin lagt in lite fler bilder

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • MallaMojs

Hejhopp - tittar in mellan vagnpromenader (mestandels panikpromenader för att få lite TYST ), lunch på stående fot, bajsblöjor och flaskmatning

Jag tänker på er, allihop - vart ni än befinner er i CIRKUSEN Jag skulel fått besök från Sogo och hennes brudar i förra veckan men lillsonen blev lite sjuk så snaaart hoppas jag att hon kommer hit...

Kyoko - vi kanske också kan ses snart? Ja, om du vill, vågar och törs ...men det kanske är lite känsligt sådär, vad vet jag?!! Hoppas att du får höra från HS snaaart!!!

Å ja, även jag har väntat på mkp en gång - och tiden sniglade sig fram... Men hoppet är det sista som överger en - håll ut!!!

FD - hur går det med allt? Svullen

Kraaam

• MallaMojs

apel -heeej Kul att se dig!!

FD - håller tummen steeenhårt idag Väntar på rapport!!

Sogo - Sonja? Jag har fått för mig att hon hette Julia - har jag drömt? Haha Kul med utveckling iaf, men ujuj, sååå tidigt vill jag inte gå upp Nääär kommer ni hit då?

Anna - är inte så insatt i äggdonation, men vet att Tindra (med 04 efter namnet tror jag) fick tvillingar efter det Fråga henne vet ja

• MallaMojs

Sogo - ok, trodde det var jag som var knäpp bara Hihi... Jättefina namn, men jag förstår att det är svårt att programmera om

• MallaMojs

Jag tror visst att det är plockdax för FD imorrn bitti - tiiidigt ska man vara på Huddinge har jag för mig Jag håller alla mina tummar!!!

• MallaMojs

Håller med Kyoko - man vet ju precis hur det är att ligga där, drogad å fiiin och nervöst vänta på att få höra hur många ägg det blidde. Massa hoppas jag på för FD

• MallaMojs

Nizen - håller tummen, det vet du å hoppas det går bra imorrn!!

• MallaMojs

Åhhh, jippie, FD Nu börjar den riktiga "tumm-hållar-fasen" Såklart att iaf en utav dom ska klamra sig fast - det har iaf jag bestämt, oavsett kvalitet (mina varju absolut inga tipptoppägg så)

• MallaMojs

Erka - hej å välkommen till oss Alltid "kul" med flera att bubbla med - du förstår vad jag menar

Mammsen(med någonting efter??) som hängt lite med oss i den här tråden bor norröver, och har nog bara fått ett försök helt finansierat, men då har de barn innan också...vet inte om det påverkar?! Jag bor i Stockholm och har liksom de andra fått försöken helt betalda, förutom upp till högkostnadsskyddet. 

FD - jag hade som sagt ont i magen, kändes som om att det var från plocket, men det höll i sig lääänge. Å så började jag ju blöda på dag 7 eller så Hoppas du slipper just det - men att du är gravid, det tvekar jag inte ens på TVÅÅÅ små dag-fångare vill vi ha!!!

Inatt har vi varit barnfria, ska snart åka å hämta kidsen hos mormor Det spelar ingen som helst roll hur mycket jag längtat efter dessa två små gullungar jag blir ändå heeelt slut emellanåt, och mormor ställer mer än gärna upp (känns som om att jag måste förklara mig?!! ). Haha, vi har iaf varit på bio, haft lite sex och ja, bara sooovit!

Kraaam vänner  

• MallaMojs

Zanila - grattis till graviditeten!!! Hur känns det?

Jag har ju "inte ens" svårt att bli gravid å behålla fostret, men får ändå helt betalt... Tycker det suuuger att det är så olika i olika landsting, är lite sugen på att ringa en tidning eller nåt...

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!