Inlägg från: Ebbelina |Visa alla inlägg
  • Ebbelina

Österbottniska tråden 10

Jag brukar också köpa barnkläder mest på H&M, men jag har lyckats bli helt förälskad i Polarn o Pyrets windstopperjackor och fleece, de är helt klart värda sitt pris! Också i övrigt tycker jag att P.OP verkligen håller hög kvalitet, jämfört med t.ex. Lingon o Blåbär som är svindyra och ändå tappar färg. Och jo, jag HAR tvättat precis som dom ska tvättas

• Ebbelina

Mirremamma: Jag har ockås en Polar pulsklocka, men jag kommer inte ihåg modellen. Det är den bästa klocka jag nånsin haft, och som pulsmätare har den också funkat bra. Nu har den tyvärr gett upp och eftersom jag inte motionerar alls har jag inte orkat köpa en ny

Erik: Jag blev också chockad vid Po.P, inte kom jag ihåg att det var sådär dyrt! 18,90 för en babybody, nej tack!

• Ebbelina

mimo80: Njut av att bara vara ledig! Har du ingen bra bok att läsa? Själv sitter jag på jobbet men skulle helst sjunka ner i soffan hemma Trevlig kväll!

• Ebbelina

Maja T: Nämen, nästa gång måste ni komma in! Fast iofs jobbade jag ju, och dessutom är det grymt ostädat hos oss nu hela tiden eftersom jag inte kan göra nåt.

Mimo80: Om en knapp timme får jag fara hem och sova!

• Ebbelina

Jag e här förstås. Men det är inte speciellt kul att jobba idag

• Ebbelina

Maja T: Det är inte roligt att sitta där jag sitter när det händer tråkigheter...

• Ebbelina

Grattis Issa!

m00min: Jag är också nyfiken på vad det blev.

• Ebbelina

Maja T: Men visst är det väl otroligt vad ni är sjukdomsdrabbade hos er, huhhu! Hoppas ni slipper vinterns magafar iaf, det gjorde vi ifjol och jag är fortfarande chockad. Jag tror att han däruppe förstod att vi mitt i sista byggruschen inte hade orkat med det

m00min: Säkert kommer det fram. Mycket bra val förresten

• Ebbelina

Lilla My: Nää, de har nog glatt låtit mig föda utan id

• Ebbelina

Maja T: Vad bra! Hoppas ni får nån ordning på det där nu.

Svar på tråden Österbottniska tråden 10