Österbottniska tråden 10
Jeremias mamma, vad skönt att höra att allt går åt rätt håll nu! Hur mår du själv?
Jeremias mamma, vad skönt att höra att allt går åt rätt håll nu! Hur mår du själv?
Jag blev coola föräldern, men beskrivningen passade inte öht in på mig. Så kan det gå.
Jag missade tyvärr halva Victoria Beckham-dokumentären. Måste säga att jag tycker hon är otroligt kul, och jag undrar om hon låtsas spela dum eller om hon faktiskt beter sig sådär normalt? Minns att hon hade samma roll i spice girls-filmen också. Jo, jag HAR sett den filmen och är stolt över det
GRATTIS Augustibrud!
Jeremias mamma: skönt att höra att du mår bra också. Förstår att ni längtar efter att få hem killen!
Gomorron!
Jo, vid Peukaloinen skulle jag fråga också.
På tal om Kokkola, var till Citymarket där igår och såg att de hade Viking Gore Tex skor åt barn för 39,90, svarta och vinröda. Blev lite knäckt över att jag redan hunnit köpa andra vinterskor åt barnen. Så ett tips åt er som vill ha Viking är ju att kolla på CM. Kanske de har samma erbjudande i Jstad också, men jag har inte sett det där iaf.
Lolita82: Torggatan 16. Vet du var den där stora stenen mitt i gatan är? Den är längs Karlebygatan och svänger du ner strax före den till vänster (om du kör mot ishallen) så har du Peukaloinen där på höger hand nästan direkt, före du kommer till torget.
ellen h: Men var det verkligen de "vanliga" Kuoma? Jag tycker inte att de nångång brukar vara över 39, ofta är de 29 på specialpris. Var det kanske Kuoma med tarraband?
Erik: Då försöker jag trösta mig med att mina barns storlek kanske inte heller skulle ha funnits
Legewiel: Vi har nog också alltid vikt lakan så där hemma, men nu är jag oftast ensam på dagarna när lakanen ska vikas och då blir det lite svårt Sen är min make inte så engagerad i det där med vikningen så ofta blir lakanen lite sneda och vinda
Trollens mamma: Nämen VAA? Hur är det möjligt att det kan gå så, vad är oddsen liksom?