Inlägg från: Lindilididda |Visa alla inlägg
  • Lindilididda

Österbottniska tråden 10

Ojoj, sov minsann till 12.30 idag! hur skönt som hellst, ha int ens vari upp på natten på det sedvanliga kisseriet!

Igår kväll så var jag å en kompis på Janis! Shit va bra! Fa å se på den om ni tycke rom teater och musikaler! Bebis diggade oxå musiken eller så int...haha.

Tack alla som svarat om SF-mått och dyl! Jag hoppas det är så att magen kanske sjunkit.

Atten: bebis ha tydligen hela tiden (senaste tiden) legat med huvet neråt...så den har nog inte vänt sig sen senast! Och så ligger den mer mot vänster, så som den har gjort länge

Beibikär: int vet ja va vafö min BM skrämd upp mej såde! Å ja tror dessutom hon ha jobba som BM ganska läng! Men på henne lät d ju verkligen som att bebis e sjuk och jättemini

Har iaf. bestämt mej att jag väntar till tisdagen..skulle det ha vart nåt jätte-akut så tycker man ju att BM sku ha skicka mej ti poli eller nåt..!

IDAG ÄR DET FREDAG!!!!!

• Lindilididda

Tänker på lilla tösen och hela Mamma åt Issas familj! Jag hoppas och ber att det kommer att gå bra!
    Man har liksom inte tänkt på annat idag.. tänk hur snabbt saker och ting kan ändras..

• Lindilididda

Mamma åt Issa: vad roligt att höra från er!! Underbar inställning har ni! Det är klart att ni ska klara detta!!!

Ta hand om varann och vad roligt att minstingen fått komma till er oxå! det bästa är ju att tösen inte har ont och har fått första behandlingen!

Varma kramar från oss!!!

• Lindilididda

Mamma åt Issa: det är helt föståelit att humöret ändras hela tiden.. det får det oxå göra

Tänker på er massor!! Kram,

• Lindilididda

Millami: beklagar sorgen! Usch vad lessamt!!!

Hoppas lillkillen är Ok oxå!

Jag mista min älskade mommo 2002... fyydå. Hon var som min andra mamma..vi hade en så nära kontakt med henne.. Usch vad man saknar!!

• Lindilididda

GRATTIS ISSA PÅ 2-ÅRSDAGEN!!!!

Moomin: jaaag vill veta

Idag ha vi vart på tillväxtultra nr2! bebis har minsann växt sen senast! *pust* stor är vi ju inte, uppskattad nu till 2800g med 2 veckor till BF! Så han har växt med ca 700g! Någå exacta mått är det väl inte, men växt har vi det är huvudsaken!

• Lindilididda

Oi nää Millami! Men bra han får hjälp nu! Hoppas han blir bra! kram,

• Lindilididda

Jaha, om man måste välja mellan jeppis och S:joki...vart ska man åka å föda då..?? Gaaaah. Vill inte gå över tiden...men förlossningen verkar ju stänga redan dagen jag har BF...ser dålit ut...

Idag är det fredag! Jippiiii!!!

• Lindilididda

här gör vi hemlaga pizza! MUMS! hoppas botten blir bra oxå...bruk allti köp, men vila prov la själv idag

så haja haft en del sammandragningar...sku ha önska att di sku ha fortsatt komma me jämna mellanrum...hmmm.. å skum känsla nere i ryggen...som "jomotus"...vet int va ja ska säg på svenska.. Vill sååå att d ska kom igång! Bäst sku d ju va fö bebben att va där tills dagen D..men då strejkar väl folke!

• Lindilididda

Jag vill oxå ha min bebis nuuuuu!!!! Å jag har inte nes gått över än Lite rädd för förlossningen är man ju, men vafasiken...ut ska bebis endå!!!

Så, vilka punkter ska man böri hippla på???

Var till råddan idag, upp 1,5kg TILL på en vecka...ooooff. Ryggen å fogarna e sjuk, blodtrycke had stigi...ont i huvve. Komsi komsi nu bebis!!!!

(Vecka 38+4 idag)

• Lindilididda

Millami: vad bra att allt var OK på rådgivningen!!

Låter faktist lite konstit att vissa barn kan ha en sån egenskap?? Men kanske?! Har dock inte hört nåt sånt förr... Men månne inte läkaren vet vad han säger..hmm...

• Lindilididda

solrosen: i nån av "våra" trådar då????

Hoppas dom låter dig stanna kvar imorn! Så du inte behöver gå över ÄNNU mer!
    Ska hålla tummarna!

Millami: usch, för såna läkare! Har dom kollat allt som kan kollas nu då? Tänk om dom missat nåt????

• Lindilididda

Millami: ojoj, låter riktit läskit dedär me kateter å saker!!! Men bra att dom kollar...

Solrosen: nu vill jag veta VAR jag kan hitta domdär...*viskar* trollen

• Lindilididda

Millami: ja, du har verkligen rätt! bra att han är så pass liten... Hoppas han nu sku bli bra..

Jag dummsugade igår, dammsugaren hade stirrat på mig i 2 dagar innan jag gjorden åt Nu vill jag baka nåt...gott

• Lindilididda

Jooo julen kan kom nu!!! Snart..måste hinna shoppa julklappar oxå...brainstormar faktist här för fullt... Blir intressant att julstöka och shoppa med en liten bebis i år!

Härlit me snööööö!!!! Vill oxå julpynta...vill köpa såna fina ljusslingor att sätta både ute och inne...men vet inte hurudana ännu!

• Lindilididda

Vi var oxå till min mommos å mommas grav och till gubbens faffas grav ikväll! D va såå vackert! Snö, mörkt och massor me ljus! Mycket folk var det oxå!

• Lindilididda

Vi var oxå till min mommos å mommas grav och till gubbens faffas grav ikväll! D va såå vackert! Snö, mörkt och massor me ljus! Mycket folk var det oxå!

• Lindilididda

Höh... inte meningen me 2 inlägg..

Svar på tråden Österbottniska tråden 10