Österbottniska tråden 10
ellen h tack det var barnskor jag tänkte på! var kan man köpa dom, finns dom på CM eller är det shoe stop eller nåt annat?nicolinus Ok, får hoppas stl finns när vi kommer dit, annars
Måste och måste Dom ska tydligen vara riktigt bra, lätta för barnet att gå i, ta på/av och varma! Ska även gå att tvätta dom i tvättmaskin! Ja det är vinterskor.
Millami Vad bra, då ska jag roffa åt mig ett par när vi kommer
Nu har jag kikat på kavat och vissas åsikter om dom är att dom är hårda, kalla, tunga och att barnet har svårare att gå i dom än te x kuoma som är lätta. Finns säkert dom som tycker annorlunda, givetvis men jag tror stenhårt på kuoma ..finsk kvalite
verkar som att åsikterna går isär gällande kuoma, men vi kommer satsa på ett par i vinter iallafall som det verkar som. Få se då nästa år om vi gör om samma "misstag"
Meh, jag vill också ha Martin Stenmarck. Tycker han är en läckerbit "Fick" Skarsgård, inte mkt att hänga i julgranen
Roligt att höra Mamma åt Issa!
Vad är det för reklam? för vad? känns bekant på nåt sätt
Ang. Pop så vet jag inte om jag tycker dom har så mycket bättre kvalite än HM och Lindex. (på tröjor, bodys) Tycker alla kläder blir blaskiga i färgen, kanske jag som tvättar fel??! Har vinteroverall och windstopperjacka därifrån och dom är SUPER. Dyrt förstås men värt det, enligt mig
zonterapi... det har jag hört om, men VAR ligger punkten? kan jag månne be gubben massera?? Gått in i vecka 40 nu så nu tycker jag att den här vår kan börja komma ut nu också...
Stort lycka till solrosen