• LCroft

Österbottniska tråden 10

Millami skrev 2007-09-29 17:43:16 följande:
    nån i denhe tråden som vet nå om att sälj bröstmjölk ti sjukhuse?
    Ta kontakt med BB så säger de hur det går till.
  • LCroft
    Vet ni vad? Jag har på tvättmaskinen! Och har skurat hela badrummet, ännu finns det att göra men vi har dusch, varmtvatten och tvättmaskin Som jag väntat på den här dagen, nu ska jag "bara" städa resten av huset också Och nästa gång jag vill ha en badrumsrenovering åker jag på en resa nånstans i 1,5 månad!
  • LCroft

Jodå, bilder kommer så småningom när jag har hittat spegel och lampor och.... Kanske dags att sätta på ett kol och försöka hitta nåt man vill ha?

• LCroft
    Jeremias mamma skrev 2007-10-03 17:49:39 följande:
    IDAA HA VI FÅTT HEJM JONATHAN....
    Så roligt, grattis!
  • LCroft

Godmorgon!

Jag väckte upp Ida imorse, hon drömde jag var yrvaken och gick in och väckte upp henne fast jag hade fått sova en timme till, nåja det är ju fredag

Naana hur mår Nico nu?

• LCroft

Nu finns det en liten bild på en smygtitt i badrummet för intresserade

• LCroft

Nu ska jag föra Ida till farmor och sen iväg på stan och inhandla en spegel, han jag bor med ansåg att för att inte behöva få ett nervsammanbrott är det bäst att jag får min spegel idag i förtidig födelsedagspresent

Lilla My jag tror jag bara tänkte det och aldrig sa nåt men nu säger jag iaf, va skönt när ni fick så positivt utlåtande i Tammerfors!

Fönstren skulle också behöva tvättas här på nedrevåningen, den ivern tog slut efter att jag tvättade på vinden var vi ännu har gamla fönster och jag hängde halft på utsidan för att få tvättat dem. Undrar varför jag jämt får "Kalle Anka" syner, ni vet när man ser sig själv nästan springande i luften och sen hur man åker i backen och blir som en stor platt fläck? Kan säga som så att det är inte vidare kul att tvätta fönster med den bilden på näthinnan

• LCroft

Wiiii! Jag har inhandlat ny spegel och är så glad Hur fånig får man bli?

• LCroft
    Lilla My i Finland skrev 2007-10-06 11:54:31 följande:
    LCroft - ha du fundera på ti ga me i AS? Anonyma shopaholics?
    Skrattande Tycker du att det skulle behövas? Oskyldig
Svar på tråden Österbottniska tråden 10