• LCroft

Österbottniska tråden 10

Grattis Augustibrud
  • LCroft

Trollens mamma: Fick du vägbeskrivning till Zinna?

• LCroft

Tänkte inte blanda mig i den här diskussionen om vinterkläder men tänker göra det ändå

Vi har Reimatec åt båda flickorna, Nico vägrar gå med annat än sina NikeBauer utekläder. Ida hade redan förra vintern sin halare som ännu nu går på henne. Visst finns det säkert bra halare billigare men efter att ha sett hur de två äldsta slet upp både 2 och 3 halare per vinter tills vi började köpa Reimatec så håller jag mig till det märket, även åt Ida som är lite över 1 år. Vi är ute massor och lär vara det i vinter med. Och jag är lat och gillar inte att klä på med kurabyxor ovanpå.

• LCroft
    Trollens mamma skrev 2007-09-26 13:57:33 följande:
    Lcroft:Nix,väntar fortfarande.
    Attans också Jag som är så dålig på att förklara Vet du var kullerstens torget är? Seurahuone? Storgatan? Måste först ta reda på om vi har några enkla riktlinjer att gå efter
  • LCroft

Grattis vågen!
    Grattis stinky på födelsedagen!
    Grattis tåfslans 5-åring!

Hade jag med alla gratulationer nu?

• LCroft

Trollens mamma: Voi p*skat! Jag glömde bort vägförklaringen! Generad

• LCroft

Zinna är inte brevid ett apotek, tror jag iaf inte Utan det ligger på Storgatan, om man far över kullerstens torget bort mot gamla sidan av staden så kommer Zinna efter några hundra meter. Finns en mysig gammaldags restaurang mitt emot.

• LCroft

På tal om vinterhalare ännu, har ni sett att Lassie G-Tecs kläder har 1 års garanti? (puhkikulumattomuustakuu) Inte så dumt.

• LCroft

Alltså det finns ett apotek nära Zinna? Jag har väl varit som en blodhund, dragit iväg som en tok och haft blicken bara på en sak

Svar på tråden Österbottniska tråden 10