Inlägg från: svirvel |Visa alla inlägg
  • svirvel

Österbottniska tråden 10

ååå jussistjej så ni ha å byrja på babysim!! va rolit ja tycker he byri va så grömti svensktaland, så di sku ju kuna ha en skildan grupp - he sku nästan va en Krombigrupp he har ja på känn å he sku ju int va fyskam!

tå ni talar om skoa: finns e na "uppskattning" hu fort fötre växer?? typ at vi 1 år e fötre i stl. 20-21 ???

• svirvel

å så vidari jussistjej - så jussi sjölv ha ve o kläm hande he va verkligen int na vidari! vi ska hoppas att he bara ha "teijji i odentlit", å at int e ha laga sånder na tär i hande!

• svirvel

å Jeremias mamma - va rolit me framsteg!!

va finan dag ida!! vi va ut o ga rej på fömeddan, men man sku ju måst fara en gang till - vem veit hu läng e tar fyri vi får såte grann vädri pånyt??

• svirvel

m00min- ska du månne skåda bildegenskapre och copy paste "bildadressen"??

missalibabagirl - ja tycker he sir ut som du sku ha sköit e bra, fortsäti som hittills bara

jussistjej - bläää! men nu får a kanski liti meir sjukledit tå i alla fall (tänk positivt!)

lilla my - dukti ty! tänk at vi snart ska byri funder hur/ vann vi ska ta 1-års korte... no gar he fort!! precis som ciiza just konstatera.

Er e nan som sku vila koma hid på kaffi na dag?? Tå sku ja MåST städa och he e ända sätta fö me ti fö tymi ur ***.

• svirvel

äsch ja glömd ju ti lägg dehä:

purjosångs-följetången fortsäter!!!
    nu me text!!!

• svirvel

hete va ju liti mystiskt he m00min - vafö får int tu hete ti funk nutå?? ty måst rosk om nan åv dehär som har plus och ha döm ti föklar

• svirvel

Lilla My i Finland skrev 2007-09-24 13:14:50 följande:

Å int kombä ja på na kaff ida nameir...
    Ida sku no vara me liti fö liti förvarning bittnast imoro får nan koma
  • svirvel

m00min skrev 2007-09-24 12:59:56 följande:

orsaken var att he int gick me firefox utan man måst ha explorer
    he va ju smart laga... braaaa FL
Svar på tråden Österbottniska tråden 10