Inlägg från: Skratt o tårar |Visa alla inlägg
  • Skratt o tårar

Österbottniska tråden 10

Kvickt in i favorite!

• Skratt o tårar

veralena: Ja sku skick ett mejl ti ja... Om e har händ se flejr gang, o dö tycke matn nästan e föstörd!! Kompensation ska dö ha!!!! (Säjr jag, som e alltfö ruko på te mojtt! )

Solrosen: ja troor ett e var en tokia lampo vi had tå vi bood i Edsevö... Funka bra till A. ein morn hända åt e föri me, o böjd e framåt så hejla vart sneid!

• Skratt o tårar

Greta: Ååh stackars lilla Benjamin!!! O stackars er, he ju så jobbigt att ha bååne på sjukhus! Ja hoppas ni snart får na svar, så ni slipper gaa o oro er för all sorter!! (fö man troor ju allti he värsta)
    Sköit om er!!

Solrosen: Ho e no dukti Moa, om o klara te "hald se" te morne rej! Har fortfarand blöjo på min BÅDA på nätre! A. har ofta proppfull en blöjo på morne o ha e 3 1/2! E. e no torr fö he mesta...

• Skratt o tårar

Millami: Har dö na kaveri dö kan bjud hejm? Naan som int dö böver "pärs o sjou" na extra för? Kanske kan dö handel hejm lite extra goo mat åt de o bara "lyxa till det"?

• Skratt o tårar

Hej på er!
    Grattis till Jeremias mamma! Hoppas o ber att allt går bra!!

Ja hitta äntligen mitt nya lösenord ida! Böjt för ca. 4vikor saan o saan he har int ja sluppi o logg in na! Nö böjt ja tebaks te ede gambel, fö mett minn ska man int lejk me!! Ja har faktist fösöka minsk dähä datasitasi mett lite å, men några gang har ja no kika in som "gäst"... Så nö vejt jag å, ho e reetar döm(gästre) tå int de slippe in på somt sidona! Baa fö he, sku ja o böv laga plus!

• Skratt o tårar

Zaija: Vi har o börja klubben idag! O likaså har ve sprundje på loppis! Men ja tycke folk har så dyr prise! Sku föståss vila ha na "vaddashalare" åt båne ja å, men int vill ja betal 12 euro fö na som har håli iknä, eldä e hejlt urtvätta!

• Skratt o tårar

Beibikär: Jo, he var he som var problemi, e-postn alltså! Ja har had automatisk inloggning i mang måna/år(?), men besluta me te ta bort he tå he så mang som "lånar" datorn vår! Men så had ja tydligen angert en multi.fi mailadress som ja int använder o slippe in på ma mejr! O he to ju en stånd föri ja minsta he!

Ja troor he finns int så kålloen kvinno på dähä joole som me! O he var baa värr o värr, snart vari no te sök se te Bädden!!!

• Skratt o tårar

Nicolinus:

Ber för lillkillen!!

• Skratt o tårar

Skogsduvan: Skickar en stor kram full me styrka!! Dricker o kaffe...? fyy så stygg!

Vetj naar ho i är me lilla Jonathan tå? (Nicolinus?)

Svar på tråden Österbottniska tråden 10