• UrsusPrunusPadus

Porrfilmstitlar

Såg en gång i tiden en lista där porrversioner av riktiga filmer stor uppradade. Dom som hittat på titlarna måste haft låg humor eller bara varit berusade. Jag kan komma ihåg tre st, kan ni fler?

Jag börjar

1. A Clockwork Orgy (A clockwork Orange)
    2. Penetrator (Terminator)
    3. Jane Bond (hmm, gissa)

Kan du nån fler?

/U

• Svar på tråden Porrfilmstitlar
  • UrsusPrunusPadus

hej troll, välkommen hit ni andra också ...

Ja, undrar förresten hur Jane Bönd löste problem i den filmen ... *s*

• Shadilly
    trollbottom skrev 2007-07-30 01:05:31 följande:
    Shadilly din lilla skurk. Du tog min porrfilmstitel... Älskar titeln ju, den är ju min *gråter*För vem blir inte sugen på att se "den osynlige mannens sexäventyr"? Det låter ju helfestligt
    Mäh, hur skulle jag veta att du var vaken? Men jag kan erkänna din del i mitt inlägg
  • trollbottom

Hallå Ursus. Vilken rolig tråd du startat... Då har vi något gemensamt ser jag *S* älskar porrfilmstitlar.

Shadilly, du vet väl att jag är en nattuggla. Bara för att jag inte jobbar med dig nu så är jag väl vaken för det. Må ju se till att min vikarie vänder dygnet *S* Dessutom är jag ju online fortfarande... Mungoböna

• LindaKarlsson

Finns det någon som heter "Prinsessan med stjärten"?!
    Jag tyckte iaf att det lät grymt kul, haha :D

♥ V 29. Bf 16 oktober. ♥
  • trollbottom

Mannen min tipsar om följande titel som för övrigt var hans favorit bland porrfilmstitlar

"Meat pushin' in the seat cushin'"

• UrsusPrunusPadus

Troll: tja, humor är vad det är. Fler som reagerade på detta dock än tråden om prutthumor jag satrtade för nån vecka sen *s*

Boobarella istället för Barbarella är ju en annan klassiker ...

• trollbottom

Ursus
    Hehehe, jag tror vi har ganska lika humor. Har en väninna och vi förut hade pruttkvällar. Gisses vilka fisar vi la av och minst lika många skratt.

Jo, porrfilmstitlar är allt bra lustiga. När jag har för tråkigt brukar jag kolla tidningen och se vad det är för några filmer som annonseras ut. Det brukar bli ett garanterat skratt

• Velour

Shaving Ryan's privates (av Saving Private Ryan)

• Bestla

Crouching woman hidden boner finns ju alltid som ett säkert kort....

Jag är jättebra när jag är snäll, men när jag är stygg är jag helt jävla outstanding!
Svar på tråden Porrfilmstitlar