Porrfilmstitlar
Shadilly din lilla skurk. Du tog min porrfilmstitel... Älskar titeln ju, den är ju min *gråter*
För vem blir inte sugen på att se "den osynlige mannens sexäventyr"? Det låter ju helfestligt
Shadilly din lilla skurk. Du tog min porrfilmstitel... Älskar titeln ju, den är ju min *gråter*
För vem blir inte sugen på att se "den osynlige mannens sexäventyr"? Det låter ju helfestligt
Hallå Ursus. Vilken rolig tråd du startat... Då har vi något gemensamt ser jag *S* älskar porrfilmstitlar.
Shadilly, du vet väl att jag är en nattuggla. Bara för att jag inte jobbar med dig nu så är jag väl vaken för det. Må ju se till att min vikarie vänder dygnet *S* Dessutom är jag ju online fortfarande... Mungoböna
Mannen min tipsar om följande titel som för övrigt var hans favorit bland porrfilmstitlar
"Meat pushin' in the seat cushin'"
Ursus
Hehehe, jag tror vi har ganska lika humor. Har en väninna och vi förut hade pruttkvällar. Gisses vilka fisar vi la av och minst lika många skratt.
Jo, porrfilmstitlar är allt bra lustiga. När jag har för tråkigt brukar jag kolla tidningen och se vad det är för några filmer som annonseras ut. Det brukar bli ett garanterat skratt