Inlägg från: Anonym (Respekt.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Respekt.)

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Jag hade gått lös med kofoten jag, på bruden. Tagit tillbaka respekten. Vad är det för vän??? Vidrigt och oförlåtligt. Och när det gäller din man? Finner inga ord. Sådant går ju inte att förlåta. Vad ska ni göra om ni flyttar? Vart ska ni flytta? Jukkasjärvi mitt ute i skogen?? Där det inte finns en enda granne att sätta på?

• Anonym (Respekt.)

Bo kvar i huset, kasta ut din falska man och kofota hyndan... *s* Inte ska du behöva flytta från huset!! Jag hade aldrig kunnat komma över en sådan här sak.. När det är på tal om en fd VÄN han pippat på....??   Krävs nog många timmar i terapi om ni skall komma över detta.. Säg då sen att din fd vän flyttar och så flyttar det in en ny trevlig snygg kvinna.. Då är nog tankekarusellen igång igen..

Jag är av den sorten som inte skulle klara av att förlåta.. Förlåta eventuellt, men GLÖMMA? No way. Har en låt som du kan lyssna på:

">

• Anonym (Respekt.)

Förresten, vet slampans man om vad som hänt?????

• Anonym (Respekt.)

Han SKA få reda på det! Leva med en sån slampa till kvinna?! Nä, hon skall förgöras! Och vi hoppas på att hon flyttar därifrån sedan!

Stor kram på dig och ha en fin semester med barnen!

• Anonym (Respekt.)

berätta för tusan till slampans man! :-d

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!