• teddie

Gnäll med mej men inte så med pappan

Hej!
    Är det någon som vet varför mina barn gnäller när de är med mej men inte när de är med sin pappa? jag är mer daltig med mina barn än vad han är och dem gnäller mycket mer när jag är med dem eller är i närheten och varför är det så? Tex idag hade jag varit och jobbat och varit ifrån dem 5 timmar, min man hade haft dem och det hade inte varit något gnäll på hela tiden men så fort jag kom hem och de fick syn på mej så var det gnäll och gnäll och gnäll....Är det någon som vet varför det är så?
    Hejsvejs

• Svar på tråden Gnäll med mej men inte så med pappan
  • teddie

hej och tack för era svar, det är faktiskt min teori oxå. jag vet att jag är mer daltig och de får mycket mer uppmärksamhet av mej och som ni säger det lönar sig inte på samma sätt med pappan. Det är mest min yngste son som är ett år och han vet att jag kommer när han vill något... men det känns bra att höra det ifrån någon annan än min man så jag tror på er teori.

• teddie

Hej solros!
    Det är precis som du beskriver hur vi har det hihihi. Det är så det är här med men det måste ju ha att göra med att dem är väldigt trygga hos oss så dem kan "bete" sig hur dem vill...

Svar på tråden Gnäll med mej men inte så med pappan