Inlägg från: TheSunset |Visa alla inlägg
  • TheSunset

Är det fler än jag som förlorat sitt syskon?

Jag förlorade min lillasyster när hon va 1½ år... detta hände för 5 år sen.
    Vi vet inte varför...hon bara somnade in i pappas armar och vaknade aldrig mer..

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • TheSunset
    SannaStina skrev 2007-07-21 19:29:56 följande:
    Sådan död är såååå onödig! Det är otäckt att så många kör berusade!Jag hoppas de fick tag i fylleristen!
    Nä hon var vaken...hon försökte med allt för att inte somna...Hon hade varit lite förkyld men det va allt. Pappa ringde taxi för att iallfall åka till sjukan och kolla läget...bättre 1 gång för mkt än 1 gång för lite.
    Iallfall så började pappa klä på henne ytterkläderna och då började hon bli lite slö.
    När han klev utanför ytterdörren med henne i famnen somnade hon bara. Pappa fattade direkt att nått va fel.
    Dom ringde ambulansen så dom fick möta taxin halvvägs.
    Hela vägen i taxin så försökte pappa göra allt för Linn...Pappas fru satt med min nyfödda lillebror i famnen i framsätet. Hon frågade hela tiden - hur går det??
    Pappa sa varje gång jag har fortfarande kontakt med henne.
    Fast han inte hade det.
    Allt för att lugna sin fru.
    Efter ett tag möt´s dom av ambulansen som direkt tog Linn in i sin bil och startade återupplivning.
    Pappa frågade hur går det?
    -ambulansmännen säger inget...

efter en liten stund kommer ena ut och säger: Tyvärr vi kunde inte rädda henne....

Pappas fru bryter ihop totalt...Pappa får inte fram ett ljud.
    Dom åker till sjukhuset med linn, pappa, mamman och min lillebror.
    Där gör personalen iordning henne....dom får ta farväl.
    För sedan åka hem och behöva meddela att linn va borta.

Det samtalet va det värsta i hela mitt liv.
    Min älskade lillasyster borta för alltid...

Jag har aldrig fattat att hon aldrig kommer tillbax och kommer aldrig göra.
    Vet att hon alltid finns med mig.
    Hn kommer alltid vara nära mig.
    Jag kan fortfarande höra hennes fotsteg när hon sprang omkring.

• TheSunset
    TheSunset skrev 2007-07-26 13:13:39 följande:
    Nä hon var vaken...hon försökte med allt för att inte somna...Hon hade varit lite förkyld men det va allt. Pappa ringde taxi för att iallfall åka till sjukan och kolla läget...bättre 1 gång för mkt än 1 gång för lite. Iallfall så började pappa klä på henne ytterkläderna och då började hon bli lite slö.När han klev utanför ytterdörren med henne i famnen somnade hon bara. Pappa fattade direkt att nått va fel.Dom ringde ambulansen så dom fick möta taxin halvvägs.Hela vägen i taxin så försökte pappa göra allt för Linn...Pappas fru satt med min nyfödda lillebror i famnen i framsätet. Hon frågade hela tiden - hur går det??Pappa sa varje gång jag har fortfarande kontakt med henne.Fast han inte hade det.Allt för att lugna sin fru.Efter ett tag möt´s dom av ambulansen som direkt tog Linn in i sin bil och startade återupplivning.Pappa frågade hur går det?-ambulansmännen säger inget...efter en liten stund kommer ena ut och säger: Tyvärr vi kunde inte rädda henne....Pappas fru bryter ihop totalt...Pappa får inte fram ett ljud.Dom åker till sjukhuset med linn, pappa, mamman och min lillebror.Där gör personalen iordning henne....dom får ta farväl.För sedan åka hem och behöva meddela att linn va borta.Det samtalet va det värsta i hela mitt liv.Min älskade lillasyster borta för alltid...Jag har aldrig fattat att hon aldrig kommer tillbax och kommer aldrig göra.Vet att hon alltid finns med mig.Hn kommer alltid vara nära mig.Jag kan fortfarande höra hennes fotsteg när hon sprang omkring.
    Citerade fel inlägg såg jag nu....
  • TheSunset
    TheSunset skrev 2007-07-26 13:16:59 följande:
    Citerade fel inlägg såg jag nu....
    detta skulle citeras...:
    TheSunset skrev 2007-07-21 18:02:49 följande:
    Jag förlorade min lillasyster när hon va 1½ år... detta hände för 5 år sen. Vi vet inte varför...hon bara somnade in i pappas armar och vaknade aldrig mer..

Vad hemskt! Hon var inte sjuk alls utan bara sov i sin pappars armar och dog?!

Svar på tråden Är det fler än jag som förlorat sitt syskon?