Rädd för vag. förlossning och kejsarsnitt
crex, man får banne mig se till att vara ego Psykologen ska vara där för ens egen skull och inte vise versa eller en kompis till en. Hoppas din BM hjälper dig att byta så det blir bra!
crex, man får banne mig se till att vara ego Psykologen ska vara där för ens egen skull och inte vise versa eller en kompis till en. Hoppas din BM hjälper dig att byta så det blir bra!
Men Caro Lin e - fy farao All jä*la peppning i hela världen och en stor bamsegörkram till dig
Caro Lin e - usch. Lider med dig.
(Vet hur jag kände när psykologen sa något liknande som att resten av resan får jag göra själv - och då tyckte även jag att det var dags att avsluta våra samtal vid samma tillfälle.)
Även om man kommer långt i sig själv under resans/graviditetens/samtalens gång känner man sig så jävla ledsen över att man inte kommit längre än såhär när hjälpen utifrån inte kan hjälpa än mer och det strax är dags.
Men du kommer säkert hitta en reservdos av jävlaranamma kvällen innan snittet - när du som bäst behöver det. Oavsett om du hittar den för att du är stark eller inte tror jag du gör det för att överleva. Förstår du hur jag menar?!
Som jag skrev i din gästbok - även om våra erfarenheter, både dina och mina och våra allas i denna tråd, skiljer oss åt är rädslan gemensam. Du vet att vi vet hur du känner dig och vi håller alla satans jä*la tummar som går!
Hur går det för er apan, krickeline, psy mm?
Psy, ja fy. Folk fattar inte att det inte tröstar utan att det snarare förringar ens känslor. Det är ju rädslan som är hindret, inte föremålet för rädslan egentligen. Men vad bra att du ska iväg - alla tummar!!!
Krickeline, nej vad ledsamt för er! Just att de inte vet varför, men det måste ju vara på dagis det uppkommit eller? Hoppas på gott stöd från resursteamet.
Det går jättebra hittills måste jag säga. Gustav är ju i trotsåldern oavsett och han reagerar iallafall inte på henne hemma längre. Däremot är han känslig när farfar och farmor ger henne uppmärksamhet. Vi har bestämt att det blir en liten Sigrid.
Psy, nej vilken otur Visst att skälet är giltigt men för katten, man går ju och laddar och är orolig och ledsen och så blir det inställt
Caro lin e - hur går det?
crex, jo jag tror det va, undrar hur det gått för henne, hon har ju inte varit inloggad sedan förra veckan...
Crex, hoppas det har gått bra idag
Hej Kattöga. Jag måste säga att av alla oss i min bekantskapskrets är det bara jag som har dåliga erfarenheter av igångsättning - och jag var omogen. Alla andra har tyckt det blivit en jättefin förlossningsupplevelse - och jag har MÅNGA igångsatta runt omkring mig.
crex, jag fick ju eda så fort jag var öppen 4 cm och lustgas så fort jag var öppen 3. Super!
Caro lin e, gratulerar till sonen här med