Bellbox skrev 2007-10-17 16:12:34 följande:
Oj då Hur avgör dom om det kommer ställa till problem? Har du mycket kvarstående besvär från whiplashen i din "vardag"?
Jag vet inte alls hur dom kan avgöra det.. men när jag gick med i RTP så pratade jag med en tjej där och på henne lät dom som om ALLA med whiplashskada gjorde snitt å hon blev förvånad över att jag inte blivit tillfrågad..
jag är fortfarande sjukskriven 50%, har varit det sen olyckan.. alltså först 100% sen 50% från juni 2005.. och det är inte mkt jag klarar av.. vet inte ens hur jag ska klara av att ta hand om min bebis.. min sambo får ställa upp mkt.. men han måste ju jobba heltid eftersom nu har jag fått aktivitetsersättning eftersom FK tycker att jag inte kan jobba 100% inom ett år vilket gör att min inkomst halveras!
kan knappt tvätta håret utan att få ont.. så hur ska man orka ta i så mkt? jag är så rädd att jag kanske blir sämre och jag vill inte och KAN inte bli sämre då kommer jag ju inte alls att orka ta hand om min bebis.
Men min bm sa att hon tror att risken finns att jag blir sämre om jag snittas för då blir jag sängliggande mer.. å det tar jag ju oxå på nacken.. men om jag spricker mkt och är helt färdig efter en vaginal förlossning kommer jag inte att bli sängliggande då??