Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

För lång för högklackat?

Min spontana åsikt, har inte läst tråden, risk för upprepning

Jag tycker att alla kan ha högklackat. Spelar ingen roll hur lång man är. Men en hel del långa tjejer har lagt till med en lite kutig hållning för att på något sätt dölja sin längd. Nu kan de vara äldre och visare, men hållningen sitter kvar, omedvetet. Då passar sällan ett par höga klackar. Men det är min åsikt. Jag tycker att man kan ha nästan allt, bara man sträcker på sig och visar att man "äger" det. När jag har riktigt fula kläder, efter jobbet ex, går jag som om jag tycker att jag är självklarast i världen. Då tänker folk inte på att man är ful.

• Fridapida

Björkeli

Jag har ett litet knep som ger en rätt hållning när den inte kommer naturligt. Vissa dagar är man gladare än andra... Man ska tänka sig att man har en medaljong som vilar under nyckelbenet men ovanför bröstet. Så tänker man: Visa din medaljong! Vips, så går man rätt! Låter löjligt men fungerar! Så tänk: Visa medaljongen!

• Fridapida
    Björkeli skrev 2007-07-19 20:24:10 följande:
    Fridapida: Ah, va bra! För ibland när jag går omkring så känns det som om jag försöker stoltsera med min bröst! :-0 O det är ju inte meningen... knäpp man kan vara ibland. Tankekraften är stark! Men för min inre frid ska jag tänka att det är medaljongen som ska fram!
    Ja, precis!
Svar på tråden För lång för högklackat?