Hej. Här är det samma problem som ni har, bortdett från att min man oxå vill ta tag i vår situation.
Vi har en hög med barn...eller så är det
Vi träffades för 3,5 år sedan, flyttade ihop för 3 år sedan, har hunnit gifta oss, få två barn, samt att jag har 3 barn sen tidigare och han ett barn. Den sistfödda var inte planerad men vi beslöt att även dett barn skulle bli lika efterlängtat som vårt 1a gemensamma. Förra sommaren gifte vi oss och jag jobbade, maken sjukskriven pga stress. Nu är jag lika stressad jag pga små barn, nattvak och allt därtill, han är snart redo att börja kliva ut i arbetslivet igen.
Vi tjafsar om samma jäkla saker hela tiden...hushållet och pengar. Jag tycker jag tar största ansvaret hemma och han gör det jag ber om. Han tycker att han gör lika mycket som mig, utom ammar och sånt
Jag är konstant trött och tycker det suger att vara hemma, samtidigt som jag inte vill börja jobba än eftersom mini är 5 månader.
Jag har oxå svårt att förklara hur jag mår och upplever vårt liv så nu tror jag att det är dax för oss attt boka tid, för vi älskar varandra hur mycket som helst, men jag orkar inte ha det så här mer nu, är sur, ledsen, trött, tappat lusten till samliv, orkar inte med de stora barnen som bara ska ha men inget gör hemma utan massa tjat från mig.
Till TS:
Försök få din sambo hur du skulle uppskatta att han följde med och gav det en chans, för din skull för att du har behov av att gå och prata och vill ha honom med dig.