Inlägg från: Anonym (nästan lik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nästan lik)

Min sambo gör allt för sitt ex, är det ok???

har bara skummat tråden, men sådär håller min sambo på efter snart 5 år sedan skilsmässan.. han betalar inte allt, men säger hon hoppa, så frågar han hur högt. Jag är döless..hon styr våra liv in i minsta detalj..

• Anonym (nästan lik)

Anonym (Mamma) skrev 2007-07-18 22:17:19 följande:

Låter som att vissa karlar har svårt att säga nej. Eller så vill de helt enkelt inte.Jag ahde aldrig kunna leva med en så'n karl.
    nä, men det är lätt att säga när man inte är i det. jag trodde det skulle gå över.. och det har blivit bättre, men...
  • Anonym (nästan lik)

jo, att det finns ett band är ju självklart. men en liten undran, är han redo att binda sig så snart efter ett så långt förhållande?

• Anonym (nästan lik)

min sambo hade varit skild i 1,5 år innan vi möttes, det tog över 3 månader (tills vi var säkra på varann) innan jag träffade hans barn (och därefter var det att tassa på tå), och över 2,5 år tillsammans som par innan vi flyttade ihop. nu kanske det var lite VÄL långsamt, men är det verkligen menat att vara ni, så kan ni ta det lugnt....

• Anonym (nästan lik)

hur gammal är du ts?

• Anonym (nästan lik)

rätta mig om jag har fel...men du skrev ju faktiskt en fråga om vi tyckte det var okej? om man då skriver sin åsikt, kan du ju inte börja protestera...? tar du det som personliga påhopp?

• Anonym (nästan lik)

jag har inte heller några barn själv, men jag har lite vanligt förekommande sunt förnuft.

• Anonym (nästan lik)

Du låter inte som om du är en bit över trettio...du låter som en bit över 19....;o)

• Anonym (nästan lik)

Lugnt, jag tog det inte som ett påhopp,mamma! ( Hur mysko blev den formuleringen då...hmmm)
    Jag ville bara förtydliga att man inte är utan tankeverksamhet för att man inte har barn, även om det inte är en garanti...;o)

• Anonym (nästan lik)

vilken tur att du vet bäst då ts, då kan vi ju ta bort frågan/tråden som du startade?

• Anonym (nästan lik)

Nästa gång kanske det är du som plötsligt efter 12 år och barn ihop med någon, blir lämnad. Du får höra att han tänkt på det länge, du har märkt att det varit dåligt förhållande,men inte att det var sååå illa..? Det kommer som ett slag i huvudet och hela din värld vänds uppochned. Sedan får du veta att din man/sambo har känt en ny tjej i ett år,och bara någon månad efter separationen så är dom tillsammans och hon vill flytta in. En ny tjej som ditt barn inte känner så väl ska kliva in och vara bonusmamma...

Det ger även mig ont i magen bara tanken...

• Anonym (nästan lik)

jösses...:o) att ni orkar...

Ajö!

Svar på tråden Min sambo gör allt för sitt ex, är det ok???