• Princesse

Blödning som mens trots svagt plus?

Jag fick ett svagt plus för en vecka sedan och ytterligare några plus under veckan, men i lördags började jag blöda precis som vid vanlig mens och det håller på än (måndag). Jag har inte ont eller något sånt. Vad är detta? MF eller var jag aldrig gravid... finns det något hopp för oss att Liten faktiskt är kvar?

• Svar på tråden Blödning som mens trots svagt plus?
  • Princesse

Bulsson: Tack för ditt snabba svar... då finns det alltså hopp, jag som använde gårdagen till att intala mig att det var kört.

• Princesse

Solisrosis: Jag hade mina förra mens 31 maj och borde då vara i vecka 7 men efetrsom jag har långa cykler tror jag själv att jag är i ungefär vecka fem. Detta är inte ljust blod utan precis som en vanlig mensblödning.

• Princesse

Apansson: Tråkigt att höra, det enda man kan göra är att ta nya tag. Det ska vi göra så fort blödningen slutar Igår kändes det iofs som att jag ville gräva ner mig, men idag vill jag blicka framåt...

• Princesse

Solisrosis: Nej det är klart att det inte är bra att oroa sig... jag tänkte vänta och se till jag slutar blöda och sen se hur det känns. Brukar aldrig springa till doktorn och det känns lite löjligt när jag inte alls mår dåligt... fysiskt...

• Princesse

Lakrits84: Precis så tror jag att jag med gjort... hade varit bättre att aldrig veta tycker jag. Hoppas du snart blir gravid igen och tack för att du delar med dig av din information.

• Princesse

Det verkar inte som Liten ville stanna hos oss... gjorde ett test igår och det visade negativt, Liten var nog bara på snabb visit och kollade läget innan han/hon flyttar in på riktigt. Hoppas det såg mysigt ut så det snart blir en liten inneboende i min mage... TAck för era svar och kram på er alla!

• Princesse

Var hos BM i fredags... hon sa att detta är väldigt vanligt och det finns inget att oroa sig för, hon tyckte istället vi skulle glädja oss åt att vi kan bli gravida vilket vi gör. Nu är det nya tag som gäller, blödningen jag fick räknas som en vanlig mens (vilket det kändes som, även om den var lite kortare). Har vi tur är vi gravida innan augusti är slut... Vi kämpar på, övar och njuter av varandra så länge. Kram på er!

Svar på tråden Blödning som mens trots svagt plus?