• Nöjder

Någon som tänker göra/har gjort ett 5:e IVF?

Hoppet börjar tryta. Är jag verkligen en sånn som inte kan? Kan fortfarande inte tro det. Alla värden bra osv, kämpat i 5 år, börjar bli gammal (kan man fatta det?). Ska dock antagligen göra ett 5:e IVF (är det verkligen jag som skriver denna siffra?) i höst. Är det någon mer som ska våga sig på ett 5:e IVF eller möjligen någon som redan vågat sig på det? Känner mig numera rätt ensam i detta tokiga lotteri...

• Svar på tråden Någon som tänker göra/har gjort ett 5:e IVF?
  • Nöjder

Hej Olearia och challis77!
    Har gjort 4 fulla IVF och två FET, alla med "fina" embryon. Trist statistik, men framtill senaste försöket menade läkaren att vi kanske bara drabbats av otur. Har kämpat i nästan 5 år och är nu 40. Efter senaste misslyckade ivf, har nu sambon äntligen blivit intresserad av adoption som en möjlig plan b. Känns hoppfullt. Blir spännande med ditt 5:e ivf,challis77! Ska ni göra fler Olearia?

• Nöjder

Hej på er! Nyss hemkommen från datorfri semester. Blir jätteglad över era inlägg, tack och stort lycka till till er som ännu inte lyckats! Vilka kliniker har ni gått på? Sjäv, så har jag gått på st Göran, Huddinge och nu senast Falun. Jättesvårt att bedömma hur dom jobbar. Antar att jag kommer höja den klinik till skyarna som ev till slut hjälper oss att lyckas. Kram

Svar på tråden Någon som tänker göra/har gjort ett 5:e IVF?