Hur ska det gå???
Jag har inte spruckit så himskans under förlossningarna - kärringen är väl slapp o sladdrig eller nåt *skojar*
Knepigt nog så sprack jag lika mycket med fyran som under de tre första tillsammans! Troligtvis pga klocka sattes på lilleman.
Jag hade förlossningsskräck efter trean, så det är en av anledningarna till varför det är 18 år mellan barnen. Jag vågade inte föda fler! Med hjälp av en Aurora-BM så ändrades min förlossningsplan till att jag ville föda vaginalt. Fantastiskt att min skräck lättade och jag vågade lita på förlossningspersonalen igen!
Sista förlossningen var helt underbar och jag hade gärna fött fler barn efter det
Ta o prata med MVC och säg att du vill prata med en läkare för en bedömning och att du vill komma till en Aurora-BM. De kan nämligen inte neka dig om det finns att tillgå inom landstingen!
Om vaginal förlossning blir uteslutet pga hälsoskäl så måste du acceptera ett snitt i så fall - men det spelar egentligen inte så stor roll i slutändan om du bara får en bra coaching av MVC. Eller hur?
*kram*