• bamsefan

Missfall eller bara blödning?

Hej.Tänkte fråga er.....
    Hade igårkväll vid kl 18 en blödning som kom ifrån ingenstans.Fyllde trosskyddet.Inga klumpar bara tunt o rött.Sen avtog det och ingat mer än någon tunn strimma på pappret nu när jag kissat.Hade ingen värk eller förvarning.Är i v6.
    Fick ett missfall i höstas i v7 men där var det ingen tvekan.Det fullkomligt forsade ur mig smått o stort.Och då visste jag med en gång.Men nu......har ringt ivfklinik och akuten men dom menar på att det finns inget att göra och att jag inte ska behöva åka in.
    Vad tror ni....missfall eller bara en hemsk blödning?

Tack på förhand/Orolig.

• Svar på tråden Missfall eller bara blödning?
  • bamsefan

Kanske:Hej.Det var lungt hela dagen igår men imorse kom en ny omgång.Bara en liten klump sen inget mer än på pappret igen.Så ikväll åker jag in akut.Vill veta.Har gjort ivf och satte in 2 pyren.Kan ju vara så att ett åkt ut och att ett blir kvar.Det är mitt sista hopp.Tack för frågan.

• bamsefan

Dumma jag ringde akuten.Och fick till svar att jag inte fick komma.För det finns inget att se.Men herregud man kan ju se om det finns en hinnsäck iallafall.Så nu tappa jag ork o lust att åka dit.Sa att det är psykiskt jobbigt men det hjäpte inte.....Vad ska man vända sig om inte akuten vill ta emot en...Räknar nu med att jag fått missfall för jag orkar inte leva i någon dröm värld.

• bamsefan

Har nu fått en tid för vul på fre på min ivfkl.Ska bli skönt att få ett avslut på detta.Och slippa vänta i 14 dagar till.Jag räknar med missfall så får vi se hur det går.

• bamsefan

Kanske: Tack för sporren.Visst finns det en liten chans och den håller jag hårt i.Men samtidigt förbereder jag mig för det värsta.

• bamsefan

Har inte haft någon mer blödning sen i tisdags.Lite tjock rosa slem på pappret på sin höjd.Men tycker att alla mina symptom är borta.Ska bli så skönt att få komma på vul imorgon så man kan få ett slut på detta.Så man kan få sörja och samla krafter.

• bamsefan

Trots att jag vet hur det ser ut i morgon är jag liksom nervös.Kommer bli så ledsen.........Men vad säger man....efter regn kommer sol.Jag får söka kraft långt inne i mig så ska jag nog klara detta med.

• bamsefan

det va som jag trodde.90%missfall sa han.Fanns lite blod kvar som spöka.Så han ville vi skulle behålla tiden den 10/7 för att kolla så att allt kommit ut.Så nu är det till att slicka sina sår igen.

• bamsefan

Tack alla.Nu ska jag ha semester och hoppas på att resten blöder ut fort så man kan få gå vidare.

Svar på tråden Missfall eller bara blödning?