• Tessidess

Missfall eller bara blödning?

om blodet är klumpigt när man får mens. är det då ett missfall? Hur vet man?

• Tessidess

förr hade jag det jämt, lite klumpigt. men massa stora klumpar kan väl inte vara missfall???
    Det borde inte vara så mkt som kommer ut av ett missfall så tidigt,.

• Tessidess

Finns det ngt man kan göra för att underlätta för ägget att fastna i livmodern?

Jag tror att jag ägget blir befruktat varje månad men att det sedan inte fäster i livmodersväggen. Min gyn sa att om det är så kan man inte göra ngt mer än IVF. Fast jag litar verkligen inte på det för jag har så dåliga erfarenheter av läkares bedömningar om huruvida man kan bota eller hjälpa kroppen när den behöver.

Någon som vet mer om det här?

• Tessidess

Tack!
    E olja, heter det bara så? vart hittar jag det? Hälsokosten?

• Tessidess

ok, TACK!!! ska jag greja då.

• Tessidess
    bamsefan skrev 2007-06-26 16:58:11 följande:
    Dumma jag ringde akuten.Och fick till svar att jag inte fick komma.För det finns inget att se.Men herregud man kan ju se om det finns en hinnsäck iallafall.Så nu tappa jag ork o lust att åka dit.Sa att det är psykiskt jobbigt men det hjäpte inte.....Vad ska man vända sig om inte akuten vill ta emot en...Räknar nu med att jag fått missfall för jag orkar inte leva i någon dröm värld.
    Jag förstår hur du känner, att du är ledsen. Man vill ju blir tagen på allvar, respekterad. Har du ingen gyn du brukar gå hos? Som du kan ringa.

Din oro gör dig bara stressad och olycklig. Tänk om det inte är så då, spara lite på krafterna vännen.
Svar på tråden Missfall eller bara blödning?