Inlägg från: Anonym (Frustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad)

Hur farao fixar man problem med för tidig utlösning?

Hej!

Jag är en 26-årig tjej som har en jämngammal pojkvän sedan 1 år tillbaka. Vi har det bra och planerar en framtid tillsammans, men sexlivet har alltid varit något av ett problem. Jag har haft flera förhållanden tidigare och ett rikt sexliv med mycket spänning och nyfikenhet. Han däremot har aldrig haft en flickvän före mig och var i praktiken oskuld när vi träffades. Hela tiden har han varit en "4-sekunders kille" vilket i sig inte är något jätteproblem om det inte var för att hälften av gångerna så blir den bara slapp efter några sekunder utan att han fått utlösning alls. Använder man fingrar eller tunga, eller om han onanerar själv så händer det dock aldrig. Han ser heller inte ut att njuta under sexet utan ser mest koncentrerad och besvärad ut. Till saken hör även att han är en osäker kille även annars med ganska dåligt självförtroende.

Jag har aldrig bråkat på honom om detta, utan tänkt att det kommer att bli bättre när han blir lite mer erfaren men nu har det gått 1 år utan minsta förbättring. Vi pratar om det lite då och då så han är alltså väl medveten om det själv. Förmodligen har det blivit någon slags ond cirkel för honom, men hur sjutton tar man sig ur den? Jag ser ju hur otroligt frustrerad han blir varje gång det händer.

Finns det någon med tips eller råd som kan hjälpa? Jag skulle bli väldigt tacksam!

• Svar på tråden Hur farao fixar man problem med för tidig utlösning?
  • Anonym (Frustrerad)

Anonym (samma sits):

Tråkigt att höra att ni har samma problem, även om jag måste erkänna att det är en liten tröst att veta att man inte är ensam om det! Det blir så lätt att man börjar anklaga sig själv...

• Anonym (Frustrerad)

Snooze:

Tack för tipset! Ska kolla upp om den går att köpa där jag bor eller så beställer jag från nätet. Det skulle verkligen underlätta om man kunde ha lite längre "mys"-tid ibland!

Brända bullen:

Jag trodde också att kondom skulle hjälpa, men med denna killen gör det ingen skillnad alls! Märkligt, för andra killar jag varit med har alltid kunnat hålla på längre med kondom, för länge ibland... ;)

• Anonym (Frustrerad)

Anonym (Psykiskt):

Jag tror att det ligger någonting i det du skriver. Eftersom han har dåligt självförtroende i övrigt och stora problem med att säga nej till folk (spelar ingen roll vad det gäller) så jag redan rått honom att prata med någon. Får nog ta upp det ämnet igen, får han ordning på sitt självförtroende så kanske det andra också faller på plats. Tack för ditt svar!

Anonym (kille):

Han kan inte få stånd igen efter att han fått utlösning, man måste vänta ett antal timmar i så fall. Annars hade man ju kunnat göra precis som du säger, men det finns alltså bara en "chans" per tillfälle. Mycket trist :(
    Jag har inte hittat bra ställning för uthållighet ännu, har du nåt bra tips kanske? :)

Brända bullen:

Nä, det känns rätt hopplöst just nu :( Skulle aldrig kunna tänka mig att göra slut med någon pga sexet men ändå...

Svar på tråden Hur farao fixar man problem med för tidig utlösning?