Hur farao fixar man problem med för tidig utlösning?
Hej!
Jag är en 26-årig tjej som har en jämngammal pojkvän sedan 1 år tillbaka. Vi har det bra och planerar en framtid tillsammans, men sexlivet har alltid varit något av ett problem. Jag har haft flera förhållanden tidigare och ett rikt sexliv med mycket spänning och nyfikenhet. Han däremot har aldrig haft en flickvän före mig och var i praktiken oskuld när vi träffades. Hela tiden har han varit en "4-sekunders kille" vilket i sig inte är något jätteproblem om det inte var för att hälften av gångerna så blir den bara slapp efter några sekunder utan att han fått utlösning alls. Använder man fingrar eller tunga, eller om han onanerar själv så händer det dock aldrig. Han ser heller inte ut att njuta under sexet utan ser mest koncentrerad och besvärad ut. Till saken hör även att han är en osäker kille även annars med ganska dåligt självförtroende.
Jag har aldrig bråkat på honom om detta, utan tänkt att det kommer att bli bättre när han blir lite mer erfaren men nu har det gått 1 år utan minsta förbättring. Vi pratar om det lite då och då så han är alltså väl medveten om det själv. Förmodligen har det blivit någon slags ond cirkel för honom, men hur sjutton tar man sig ur den? Jag ser ju hur otroligt frustrerad han blir varje gång det händer.
Finns det någon med tips eller råd som kan hjälpa? Jag skulle bli väldigt tacksam!