• Strimma

PANIK

Jag känner värsta paniken inom mig. Fick en liten tjej i höstas. Och nu börjar vi prata om nr2. Jag längtar verkligen så jag kan dö efter en till graviditet, för det var det absolut bästa jag varit med om... men så kommer ångesten inom mig och varnar hela tiden. Den ska ut också. Jag är livrädd för en förlossning till. Jag vet inte om jag klarar gå igenom en till, men jag vill så gärna ha ett barn till. Vad ska man göra. Jag är så kluven.

Tips, Råd. Någon som känner likadant.

Det måste ju vara så nära döden man kan komma (känns det som)

• Svar på tråden PANIK
  • Strimma

Aurora- samtal, som alla pratar om, vad är det och var får man tag i det

• Strimma

Lukas syskon
    Ingen fara. Alla upplever vi ju förlossnigen olika. Men frågan är hur man ska komma över sin egen skräck. Grubböer varje dag på det här...

• Strimma

Tina med ängeln Christoffer

Hur kommer det sej att du gått igenom det fyra gången om du kännt så. Jag vågar ju knappt tänka på andra. Eller hände nåt på tredje som gjort så du blivit sån nu?

Stackars praktikant som var med under min förlossning (hon väntade sin andra typ 6-7 månaden) Det stackars tjejen fick höra en hel del "om hur j-ä dum hon var som gick igenom det här frivilligt en gång till. Jag var nog inte så snäll i mina ordval just e det läget, det var t.o.m så att min sambo sa till mej... Och så sitter man själv här 9 månader senare och funderar på nästa. Kroppen e bra konstig ...

• Strimma

Jo man glömmer ju lätt det just när man är inne i förlossningen. Hade jag bara kunnat hade jag tagit livet av mej under tiden. Får väl se om man kan få nån hjälp innan man ger sej in på det igen... 

• Strimma

Elin och Wilma

Precis så känner jag. Vet inte hur jag skull reagera nu om jag fick ett plus. Självklart skull jag bli överlycklig, men tänk om rädslan för förlossningen skulle överta lyckan.

Kan inte forskarna komma på ett bra sätt så killarna fick genomgå förlossningen istället. :)

Nova, du är min lilla stjärna...
  • Strimma

Nej men det var lite roligt... Skrattande *asgarv*...oh sant. Jag tror aldrig de hade klarat det. Det blir ju ett j-a pip bara de får lite huvudvärk...

Svar på tråden PANIK