hotten skrev 2007-06-15 14:57:06 följande:
då har du ju tydligen fattat mig rätt nu iallafall, men varför tycker du det är ett påhopp å ren elakhet av mig att säga att det kan vara så att de gör ett avdrag, presic som de skulle ha gjort om det var ett tillläägg.. sen är det ju ingen som sagt att någon skulle mena att maten skulle ha vart värd 12000,- å resan 2000,-.... (i såfall snarare tvärtom) sen kan man ju bo olika i allinclusive hotellen, ibland är all inclusive ett tillägg i resans pris...
Det fanns bara all inclusive på de hotellen som fanns när vi bokade resan. Så det är inget vi valt till eller betalat ett tillägg för, man kan inte välja utan all inclusive alltså.
Jag känner att jag inte fått någon hjälp utav några av er i tråden. Bara att allt är negativt, jag kommer nog inte få tillbaka något alls, och speciellt inte för någon mat på mitt snordyra all incusive-hotell. Och varför jag inte tecknat andra försäkringar och varför jag inte gjort si eller så. Läger är ju som det är, hade jag vetat detta tidigare så hade jag ju naurligtvis skaffat en snordyr försäkring till min snordyra resa, men jag förlitade mig på den hemförsäkrigen vi haft i alla år... Vi har alltid haft den bakom oss när vi rest förr så vi såg inga problem i det denna gången heller.
Jag tycker att jag lämnat ut mycket information om mig själ vo min familj, min resa osv... Det är inte så att jag inte vill berätta. Men om jag skall behöva tala om vilka dagar jag ätit på under resan eller inte ätit på undre resan osv... Tycker liksom inte tat det hör till saken. Inte det minsta relevant i mina ögon. Det blir liksom bara för mycket...
Min försäkringkvinna sade i telefon åt mig att vi kommer att få en ersättning, VAD vet jag inte men något... Så därför är ju svar som "Du får nog ingenting" ganska onödiga och jag fattar inte ens varför man skriva om man inte hade nått vettigt eller vikitgt att säga....
Jag tycker att jag berättat många detaljer.. Ja, det flesta jag kan tänka mig faktiskt..