Moderatortråden
alt 1. hon besökte dig innan du skrev inlägget... man visas ju bara en gång per dag i besöksloggen
alt2. olika servrar för logg och forum = olika klockor...
/my
alt 1. hon besökte dig innan du skrev inlägget... man visas ju bara en gång per dag i besöksloggen
alt2. olika servrar för logg och forum = olika klockor...
/my
Bebis: Det vet bara den store guden, men jag har en stark misstanke om att han tjuvläser i denna tråd så kanske han svarar?
Se! *spookey* Patrik måste ha nån larm på mina inlägg nuförtiden
msblaise: Ja du, det får man liksom avgöra av sammanhanget, grundreglern är dock att "Din medverkan på Familjeliv måste hålla en trevlig ton och vara berikande i största allmänhet." och åttioelva svordomar i rubriken är ju knappast trevlig ton... Men å andra sidan är vi ju inga supermoraltanter eller...
Så svaret får bli sådär svenskt: Lite lagom kan man få svära!
/Moderator
Bebis: gissar att det ligger en bit ner på listan, i alla fall efter plustjänsterna.
Ming: Räkna med minst en vecka.
/my
Bebis: Nja, fånigt vet jag inte. Patrik prioriterar just nu det som kan ge honom lite "klirr i kassan", för det är det han behöver för att ha "råd" att fixa allt det andra... Så inte fånigt, möjligtvis liiiite ego
Tack för hjälpen bebis
Trulis: Tänk på att alltid förbereda dina bilder i något fotoredigeringsprogram innan du laddar upp dem, spara dem som jpg i kvalite "medium", passa också på att göra dem mindre i "bred och höjd". Då borde dina bilder bli ca 30-70 kb tunga (som jag brukar kalla det för att skilja på det ooch storlek) och då får du plats med måååånga bilder
/my
Johan: Glömt och begravet vet jag inte, men under utredning i varje fall. Det som hände var att vi tröttnade på att redaktionen var så frånvarande och i det allmänna tumultet skrevs några inlägg med mindre lämpligt innehåll. Detta ledde till att Venus och Roisin Dubh fick sin moderatorstatus tillfälligt indragen, vi väntar fortfarande på bossens slutgiltiga beslut (men övriga moderatorer hoppas givetvis att våra kollegor kommer tillbaka - de är saknade!).
Vi har också fått reda på att redaktionen ska göra en översyn över hur de arbetar med moderatorer och vilka som är det och vilka som ska vara det i framtiden, så den som lever får se!
/my
Fungerar inte smileys?
Red läser ju denna tråd så nu vet de *ler*