• My 2

Moderatortråden

ulrika 77; De nuvarande moderatorerna har utsetts av Patrik och den övriga redaktionen efter att vi fått anmäla vårt intresse. Är du intresserad så skicka ett mail till info@familjeliv.se och berätta lite om dig själv. Vi jobbar gratis och det är ett himla slit men belöningen är att se ett snyggt och städat forum!
    /my

• My 2

Zmoothie: Roisin och Venus har lite paus, förhoppningsvis är de snart tillbaka hos oss igen! *saknar dem*
    /my

• My 2

Webbdesignern i mig skriker "hjäääälp" över den där klammern Men den fyller ju sin funktion... har dock hellre sett att den stod _under_ namnet istället för efter "Online" och utan "klammer", men alla kan ju inte vara lika duktiga som mig

• My 2

Glass: Det händer när man skriver flera bokstäver av samma och dessutom avslutar med " " är ascii-koden för " det är nog en liten bugg i programmeringen här....

alltså

"hjääääälp"

och

"hjälp"

• My 2

och nu la den istället till ascii-koden för "ä" - ä

• My 2

Jag tror minsann någon läser den här tråden, för se, nu är mitt förslag på bättre placering av ordet "moderator" genomförd.

Tack, å du store osynlige gud

• My 2

Pojkmamma: Det har stötts och blötts, redaktionens hållning just nu är att vi ska moderera under våra vanliga nick. Det finns för- och nackdelar med båda varianterna. De flesta av oss inleder med "Moderatorn här" eller liknande om vi "modererar" och vi skriver alltid under med "Moderator", så ser du inget sånt är det bara vi själva

• My 2

yohanna: Har du inte varit i vårt forum på sista tiden? Där får allting sin förklaring *hihi*

• My 2

maila redaktionen gör du till info@familjeliv.se från ditt vanliga e-postprogram

vill du skicka ett FL-meddelande till redaktionen gör du som vanligt och skriver Patrik som namn på medlemmen

ming: Du trycker "svara"

Svar på tråden Moderatortråden