Min man har inga spermier
Hej!
Jag vet precis hur ni har det. Vi är i samma sits. För 3 år sen fick vi reda på att min man inte hade några spermier. Ett fruktansvärt jobbig besked. Kändes som man skulle gå under, men man reser sig, man klarar mer än vad man tror. Den första tiden är jätte jobbig innan man vet säkert. Vi gick igenom två provrörsbefruktningar där man gjorde testikelbiopsi på min man. Ingen av gångerna hittade man något. Innan dess trodde och hoppades man att det skulle finnas några enstaka rackare där. Så besvikelsen var dubbelt så stor när ínga hittades. Men man kommer igenom det, vissa dagar känns allt skit och de andra dagarna rullar livet på som vanligt.
Vi bestämde oss för donatorinseminering, har gått igenom 5 stycken, men det har tyvärr inte blivit något. Ska efter sommaren påbörja ivf med donatorsperma. Vi kämpar vidare och hoppas att det någon gång ska bli vår tur! Ge inte upp, och framför allt prata med varandra. Man hanterar sorg på olika sätt, jobba ihop och inte isär! Ger er en styrkekram på vägen!!