Inlägg från: Celine1976 |Visa alla inlägg
  • Celine1976

igångsättning imorgon. Jätterädd!

Vattnet gick igår och om inget händer inatt så ska jag sättas igång imorgon kl.9. Tidigare har jag inte tänkt så mycket men nu börjar rädslan smått komma. Vet inte vad jag ska ta mig till!

• Svar på tråden igångsättning imorgon. Jätterädd!
  • Celine1976

Det är första barnet.

Jag litar verkligen på personalen men är lite osäker om jag kommer att klara av smärtan...

• Celine1976

Man ger tydligen inte gel när vattnet har gått. Däremot ger man piller.

Maken vill dra ut mig på en promenad!!! Får se om vi får igång förlossningen innan morgondagen

• Celine1976

Tack för dina tips Hanna86 men jag får varken bada eller ha sex pga infektionsrisken.

Har någon mer blivit igångsatt efter vattenavgång eller ska bli det de närmsta dagarna?

• Celine1976

Jodå, jag vet att jag inte får bada...

• Celine1976

Har någon mer blivit igångsatt efter vattenavgång eller ska bli det de närmsta dagarna?

• Celine1976

Tack för ert stöd.

Det komiska är att allt man har läst och pratat om är helt borta! Föräldrarutbildningen, kommer inte ihåg ett smack

Maken och jag har stängt av mobiltelefonerna och hemtelefonen. Orkar inte med folk som undrar hur det går. Det räcker med den stressen jag har...

• Celine1976

Det kanske inte blir igångsättning ändå. Har värkar var 7-10 minut...

• Celine1976

Hej tjejer!

Har inte fått tillfälle till att skriva.

2 juni fick vi vår son. 2740 gram och 48 cm! Det var en lång förlossning men allt gick jättebra. Det var inte så farligt som jag trodde

Svar på tråden igångsättning imorgon. Jätterädd!