Helt OT; hur valde ni de nick ni har?
Själv valde jag Quenta Silmarillion för att jag gillar Tolkien och tycker om ovanliga namn!
Hoppas många vill vara me´
Kram!
Själv valde jag Quenta Silmarillion för att jag gillar Tolkien och tycker om ovanliga namn!
Hoppas många vill vara me´
Kram!
Jag har gjort som Kelite, men är så ego att jag bara använt mina egna namn ;) Hanna
Jag valde först Misan för vår katt heter så fast det var upptaget,så då valde jag Björg fast det blir ju Bjorg,jag tog det för jag och min pojkvän tycker det är ett så fullt,roligt namn.ursäkta om någon läser detta som heter Björg.Sen brukar aldrig någon annan ta det det e alltid ledigt.
Kallas för Tina ibland, och tycker det är lagom anonymt, men ändå "jag". Tyvärr var ju Tina redan taget, så det fick bli Tina2. Tror att jag därmed tar hem segern i ligan för tråkiga alias...
Nej, Tina2, jag vinner; jag heter Anna och bor i GBG....
Mewz är en pokémon som säkert ni som har lite äldre barn vet..
har en sådan tatuerad på min arm..
Heter alltid Twilight för att jag är besatt av seriefiguren Twilight i "Buck Ryan" (Agent X9)
sen är jag ju också en nattmänniska o min vakna tid börjar ju när det är skymning så...
Min sambos yngsta dotter kallade den väntade babyn för Hubbe. Mitt andra nick, som jag annars alltid använder, var upptaget.
Snutten - var min första egna hund som jag fick i julklapp när jag var tio år - en vit/svart cockerspaniel med stora, sorgsna typiska spanielögon. Kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Kul initiativ - har alltid undrat lite över vissas alias!
Jag valde nick efter en bok jag tycker om. Måsen- berättelsen om Jonathan Livingston Seagull av Richard Bach.
Brist på fantasi...