Helt OT; hur valde ni de nick ni har?
Själv valde jag Quenta Silmarillion för att jag gillar Tolkien och tycker om ovanliga namn!
Hoppas många vill vara me´
Kram!
Själv valde jag Quenta Silmarillion för att jag gillar Tolkien och tycker om ovanliga namn!
Hoppas många vill vara me´
Kram!
Hej alla!
Kul att läsa varifrån alla fått sitt nick ifrån.
Själv är jag liten i växten. Mäter endast 154 cm över havet
Inte så hög fallhöjd brukar jag säga till dem som påpekar detta.
Höll till väldigt mycket inne på gravid.se förut och jag tog då namnet Pyret. Jag associerar då till en liten person. När jag kom hit fick jag inte heta enbart Pyret. det finns väl nån annan som heter det, så då lade jag till mitt födelseår. Alltså Pyret78!
Det jag brukar kallas va upptaget....
Vår hund heter så så det va det enda jag kunde komma på som nödlösning... idétorka...
Mina initialer... det var mitt användarnamn på ett jobb jag hade en gång i tiden, så det blidde det.....
Kram
A
Jag är fru och mitt namn börjar på U därav Fru U (+ att en av mina bästa vänner brukar kalla mig för Fru U)
Min morfar kallade mig alltid för kickan när jag var liten. ja, även nu oxå och 82 är mitt födelseår,
Min sambo började bli kallad för Kärlekssmurfen av sina kompisar när han träffade mig... och jag är hans Smurfa
min pojkvänn brukar skämta och säga " din lilla häxa" så då blev det häxa fast på engelska
En av mina hundar heter Finta... så det är därför!
Kelite - Står för: Ke= Kent, Li = Linda, Te = Theodore. Jättetråkigt, jag vet! Problemet är nu när vi ska ha en till... ; )
Mitt namn!