Ni som gett en andra chans...
Drabbad; Var det skönt? *ler*
Drabbad; Var det skönt? *ler*
Ledsen; Självklart kan du ställa det kravet! Varför ska du riskera att bli smittad med någonting pga honom?
Att inte vilja sår och göra ledsen. Det känner jag igen... Det har dock inte stoppat mig från att ställa alla frågor jag vill ha svar på även om han tycker det är asjobbigt att svara på speciellt de intimare delarna. Men det har gjort att jag väljer tillfälle och tonläge när jag frågar.
Hoppas; Hon är väll en vuxen kvinna? Varför kan hon inte reda upp sitt liv själv och avsluta om hon nu inte vill vara med längre?
Inte vara arg på henne... Visst har hon inte lovat DIG någonting men rent moraliskt är hon inte så mycket värd. Jag kan lova dig att jag är asförbannad på "min".
Ta du hennes version.
Så typiskt sjukvården... *suck* Det gäller att ha 10 dec skinn på näsan när man ska gå dit utan syntom...
*S* Och er relation nu efteråt?
Jag visste vem det var, vi är bekanta. Och för mig har det hjälpt att veta för att bli av med bilder. Jag vet ju hur min man är i sängen och det var många bilder som snurrade i mitt huvud inan jag fått svar.
Min trodde inte heller att han någonsin skulle vara otrogen mot mig. Och han vet inte varför men kan redogöra i stora drag för hur han tänkte och kände. Det har varit både smärtsamt och skönt att få veta.
Upp och ner tror jag. Känner mig lite avskärmad från mig själv....
Ring och boka tid åt dem...
*Håller tummarna* Men inget sex mellan det du har testat dig och han har fått svaret!
Lite avstängd och bortdomnad liksom. Inte riktigt i kontakt med mina känslor.
Min man har reagerat på att jag alltid är extra låg när jag suttit framför datorn... Det är kanske ingen dum ide att låta bli och se vad som händer...
Vi kan prata om hur det var nästa måndag kanske?
Ok! Men jag kommer sakna er...