Ni som gett en andra chans...
Kan inte säga annat än att livet är orättvist Jag tittar in igen nästa vecka.. (om jag kan hålla mig så länge) Tills dess en stor kram till er alla!!
Kan inte säga annat än att livet är orättvist Jag tittar in igen nästa vecka.. (om jag kan hålla mig så länge) Tills dess en stor kram till er alla!!
Hejsan. Jag har saknat er. nr 16, är det okej om jag addar dig? Har ingen möjlighet idag men snart förhoppningsvis? Många kramar på er. (har lite bråttom nu, ville bara att ni ska veta att jag inte lämnat er) Jag loggar in någon dag snart när jag har mer tid!!
Många styrkekramar till er alla!!!
Jag la till dig på min msn lista nr 16.. Så du vet vem det e
Absolut. Usch, det är jobbigt bland, ibland känns det bra som bara den.. Jag bara hoppas det blir längre och längre mellan dalarna. Jag är ju en positiv person egentligen och brukar alltid kunna se något positivt i det mesta, men vi får väl se om det kommer något positivt från detta med.
Det som gör mig ledsen är hur vanligt det faktiskt är med otrohet Det blir så många som blir sårade.
Kramar till er!
Ja, det med tilliten är inte lätt.. Vi kämpar på, men jag vet inte. är ju nytt med, men det känns ju redan bättre. Fast ibland så bara kommer det över mig vad som har hänt, och då mår jag så dåligt
Han verkar tro att allt ska bli bra på en gång. Verkar som att han inte fattar att jag behöver tid på mig att älta och grunna. Han trodde nog att det ledsna från mig skulle gå över på en natt.
Jag hoppas ni mår bra allihopa. Jag tänker på er! Kram
Jag har bett honom testa sig, vilket han sa att han självklart skulle göra. Han sa att han redan tänkt göra det. Så fram tills det e gjort å resultatet kommet så finns det ju gummi.. Jag skulle inte kunna tänka mig att ha sex med honom utan kondom förrän jag vet att det är riskfritt. Jag är mer rädd om mig än så! Kram på er alla
Tja.. Jag har ALLTID sagt att otrohet är ingenting som jag kommer förlåta. Men så när det hände så vet jag inte vad som hände. Jag hade nog inte kunnat förlåta om det hade varit ett förhållande mellan honom och tjejen. Detta va en engångsföreteelse och han berättade det för mig direkt efter och grät. Jag tror det spelade in stor roll att han va så ärlig mot mig och sa som det va. Hade nog varit väre om ahn gått bakom ryggen på mig.
Hejsan.. Har inte haft så mycket tid att sitta här tyvärr. Mycket att göra hemma och så. Jag känner igen mig i så mycket av det ni skriver.
Ena stunden kan det va så bra mellan oss och massa mys och så. Nästa stund kommer tankarna på det han gjort. Allt är bara jobbigt då. Men han är så fin och snäll, så jag önskar vi kan lösa detta. Usch ja.. Hoppas alla har haft en trevlig helg!
Nr 16. Använder du msn? Det va där jag la in din adress nämligen.
Jag vet inte om jag kan börja lita igen. Kanske, men det kommer ta tid, vilket han är medveten om. Hade det hänt upprepade gånger hade jag inte heller kunnat förlåta. Skulle jag däremot känna att, nej, jag kommer aldrig kunna lita på hnom igen så hade det nog varit kört. Utan tilliten finns ingenting. Då tror jag personligen inte det går att ha ett förhållande. eller rättare sagt ett fungerande förhållande.
Jag har bestämt mig för att ge honom en chans. Men sen hur det går vet jag inte. Jag har sagt till honom att jag kanske känner om två månader, att jag inte klarar av det. Han säger att det får han ta isf..
Vad jobbigt nr 16. Du har rätt att ställa frågor om och om igen. Han får helt enkelt ta det! Det är HAN som gjort fel mot dig, och då får han också ta konsekvenserna! Det tycker jag är en rättighet mot dig.
Sen kan jag förstå att de som varit otrogna tycker det kan vara jobbigt med alla frågor, men det är ingenting mot hur jobbigt vi har det, så där tycker jag helt enkelt han ska va så ärlig och rak som bara möjligt för det förtjänar du! Han kan ju inte vänta på att han ska få "lust" att svara.
Jäkla typer som gör så här mot den dom älskar. Livet är förbannat orättvist!
Jag vet varken ut eller in längre. Jag skulle ge honom en chans. Men jag vet inte om jag tycker han tar den riktigt eller vad jag ska säga. ALLT är precis som vanligt. Jag vill se mer ånger, jag vill veta att jag betyder mer för honom än han visar... Vet inte ens vad jag ska skriva här Det känns som att han inte bryr sig så mycket längre...