Inlägg från: Anonym (varit där) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varit där)

Ni som gett en andra chans...

frun: trodde verkligen att det bara var jag som var funtad.
    Något verkligen dumt e med mig me är att jag vill ha massor med uppmärksamhet å får jag inne de så kommer jag på något att bråka om så jag får massa uppmärksamhet.
    Min sambo e inte den romantiska killen, jag däriemot skriver söta lappar till honom, köper hem saker som han gillar. Gör allt för att han ska känna att jag älskar honom. men jag får nästan tjaja mig lite til ldet å det är ju heller inte kul. jag vill ha överraskingar å så. vi har bara varit tillsammans ett år, men det känns som 10 år eftersom det där ny förälsken dog hos honom snabbt. eller jag vet inte vad jag pratar/skriver om.

• Anonym (varit där)

jaooo ja så e det nog som mitt tjat om bebbe nu då. hehe
    Han känner att han inte vill bara för jag tjatar, Han känner sig så pressad. jag vet. Har inte nämnt barn på 3 dagar. Men det har han. samma dag. hehe men men.... jag ska inte.

Vad menar du med är du säker på hans känslor?

Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 11:57:55 följande:

*S* Oj vad vi är normala! Så har jag också varit tills jag träffade min man som, även om det inte är ofta, överraskar med blommor i badet, tända ljus eller massage...Tyvärr tror jag att det beteendet gör att mannen vill ge mindre...Du är säker på hans känslor för dig?
  • Anonym (varit där)

jaooo men det är för att vi inte hinner med varandra.
    Båda jobbar heltid å sen när det e dags att avra ledig är det tvätt städa å släkten. Jag jobbar så konstiga timmar med iblnad jobbar 22,00 ibland 21,00 ibland 20,00 å då blir det inget gjort när man kommer hem. går itne att planera.
    Ibland önskar jag att han ansträngde sig mer.

Vi tar inte tid med varandra å hittar på något bara vi. jag ville åka bort bara vi två, men han har fortfarande inte ansträngt sig att hitta på något. *snyft* Nu skickade jag ett sms för påminna honom om att han ska ta tag i vår semester ihop som han lovade när han fick reda på när han fick vara ledig.

Kärleken finns där, men vi
    Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 13:09:24 följande:

"vi har bara varit tillsammans ett år, men det känns som 10 år eftersom det där ny förälsken dog hos honom snabbt. eller jag vet inte vad jag pratar/skriver om."Om du är osäker på om han verkligen älskar dig så förälskelsen gick över så fort.
  • Anonym (varit där)

jaoo han e det. men det e tråkigt.
    jag vill att vi ska ha kul å så vara tillsammans hitta på mys innan vi måste vakna varje natt åt en skrikande bebbe.

Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 13:38:26 följande:

Det är kanske så att han som person inte är så företagsam men gärna hakar på?
  • Anonym (varit där)

Frun: ja jo men jag vill me att han ska vilja eller han vill men tydligen lite slö

• Anonym (varit där)

frun något tips på något romantisk men som inte kostar skjortan?

• Anonym (varit där)

jag har tänkt åka bort så ingen stör.

Här hemma e det alltid någon som ringer eller som kommer på besök.

Vill bara har honom för mig själv. Bara hans ögonon på mig!

Picknick done
    Bio done
    Resturange done
    en helg vid strande eller så. verkligen tänka mig!
    Hemma mys. någon ringer någon kommer.

Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 16:01:28 följande:

Romantiskt... Det beror på vad du ser som romantiskt... Och var ni bor...Picknick någonstans som kan bli erat mycket privata ställe... BioResturang- behöver inte vara dyrt för att vara romantiskt...ZooEn helg vid stranden eller i fjällen.Hemma mys med levande ljus, jordgubbar och massage...Något av det som lutar åt vad du tänkt dig?
  • Anonym (varit där)

hehe jag har ingen anning hehe.

Igår bråkade vi som bara den.
    Men sen blir det som vanligt.

Jag berätta hur jag känner och han hur han känner.
    Så nu känns det bättre och vi båda måste skärpa oss.

Jobba å stå i och sen orkar vi inte med varandra.
    Vi måste lära oss.

Haha
    Vi ska nog åka till Liseberg med min syster å hennes kille.

Igår fick han reda på att han har 14 dagars semester. (han har börjat på nytt jobb) Men han fick betalt å allt jiipiiieee!

Anonym (Frun) skrev 2007-06-27 16:13:56 följande:

Åka till en annan stad och ta in på hotellta en helgkryssning eller dygnskryssningVar går gränsen för att kosta skjortan?
  • Anonym (varit där)

jag som glatt berättade för frun härrom dagen om min sjukdom. "Brinnande vulva" (gör ont vid sex jätte ont) å att jag inte känt av den på tre omgångar sex nu, men skulle inte har sagt det. Igår gjorde det super ont igen.

Nu börjar rädslan för att bli lämnad.

Härrom dagen bråkade vi me, han satte sig å åt medans jag satt någon annastans och bölade hemifrån. Åkte därifrån för jag orkar inte tjafsa. Sen den har allt sett ut anant. jag vill itne bli kramad jag vil litne bli kysst. Jag fick en annan bild av honom. Jag blev rädd. (mitt ex slog mig och var okontrollbar när vi bråka) vet att den här nya killen jag har nu aldrig skulle göra det men jag bli så rädd för att det likna det gamla livet.

• Anonym (varit där)

frun: jag vet faktiskt inte. men han var inte nää jag vet inte bara.

• Anonym (varit där)

Var starka tjejer!
    Ni klara detta och efter så är ni starkare.
    Låt ingen trycka ner er och berätta hur det känns för din gubbe.

• Anonym (varit där)

jag förstår itne hur du står ut.

Du är verkligen stark!

Anonym (Nr 16) skrev 2007-07-10 08:35:26 följande:

Imorgon ska min make jobba med sitt gravida one night stand jag är väldigt ledsen och besviken för det. Han kunde bytt jobbdag när han visste om att de skulle jobba ihop tycker jag.
  • Anonym (varit där)

idag upptäckte jag att min nya sambo har bytt lösenord på sin mail. Han måste gjort det igår.
    Finns ju många förklaringar att han bytt.
    Eller?
    Nu mår jag dåligt, kan ju itne bara fråga heller för jag kanske förstör någon överraskning eller något.

Hjälp mig tjejer.
    Säkert inget va?

Den innan honom var otrogen mot mig, men jag älskar denna nya och han mig. Jag måste lita på honom juhh.

• Anonym (varit där)

nee det har inte min heller, men jag vet att jag e ett kontrollfreak, men det e ända sättet att få mig lugn. ananrs tror jag bara massa hemska saker.

Uschhhhh panik!
    Nu ska jag ta å läsa en bok. kankse lugnar ner mig.

Anonym (Frun) skrev 2007-07-13 11:08:17 följande:

varit där; Du måste sluta hålla koll! Min man har inte lösen varken till min mejl eller hit. Det är helt normalt gumman! *kram*
  • Anonym (varit där)

Känner igen mig med. KOlla min sambos mail å han har itne varit i närheten av att vara otrogen mot mig. men jag blir nmervös ändå å kolla mail, mobil å nr. Till och med han fickor på byxor å jackor. Allt. Mitt ex var otrogen mot mig och det skadade mig så j-vla djupt. Att lita på någo så mkt å som gör än så ledsen. Min sambo vet att jag kolla hans mobil och mail och blir inte arg (inte än iaf) Han tycker det e okej för han har inget att dölja. med tiden så vet han att jag släpper det å slutar helt, men just nu är jag nervig.

Nr 16 men du måste säga till honom att det itne är okej å att han måste stoppa det.

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...