Ni som gett en andra chans...
Stämmer detta. Att som kille vara otrogen måste du se ganska bra ut, ha status eller andra egenskaper som ger den möjligheten. Att du som tjej dragit till killen just för att han har dessa egenskaper. Speciellt med tanke på att många av er inte slänger ut killen. De flesta killar har en osläcklig törst för olika tjejer, vilket betyder att är du en kille med förmågan att dra till dig tjejer är sannolikheten för ett felsteg extremt hög, speciellt när nyförälskelsen lagt sig. Om er man som har denna förmåga gör ett felsteg men sen ångrar sig skulle jag som kille rekommendera att ta tillbaka honom eller vill ni ha en oattraktiv kille som inte kommer vara otrogen pga att han inte kan?
Jag är 40 år, har aldrig varit i närheten av att vara otrogen utan har fått kämpa för att ens få den tjej jag har nu. Finns ingen chans att jag skulle riskera mitt förhållande med otrohet trotts att vi är ganska trötta på varandra. Men är helt säker på att de allra flesta tjejer väljer den charmiga killen med potential att vara otrogen än "tråkmånsen" som inte kan.
Det är SÅ enkelt. Har man den här pojkaktiga charmen, lite snygg frisyr och någorlunda tränad. Då är det inga problem.
Exempel: jag blev sparkad från ett jobb där man tyckte jag inte "dög". Jag hämnades genom att ha ett långt kk-förhållande med chefens fru. Till sist kom det även fram. Ja, det var jag själv som avslöjade det, så han fick sitta där med skägget i brevlådan.