Inlägg från: Anonym (tragiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tragiskt)

Ni som gett en andra chans...

Tragiskt att se så många vända ut och in på sig själva och må skit för att försöka få en relation med en skithög att funka. Snacka om att lura sig själva.

• Anonym (tragiskt)
    Anonym (Det är jag) skrev 2023-08-25 15:36:51 följande:
    Det stämmer på pricken! Jag är denna killen. Har alltid haft extremt lätt att få tjejer, har utseendet för mig och kan prata så tjejerna faller. I övrigt är jag tyvärr rätt misslyckad, skola och jobb har det varit sisådär med. För att få bukt med min dåliga självkänsla och även "ge igen" på de lyckade männen så knullar jag deras fruar.

Det är SÅ enkelt. Har man den här pojkaktiga charmen, lite snygg frisyr och någorlunda tränad. Då är det inga problem. 

Exempel: jag blev sparkad från ett jobb där man tyckte jag inte "dög". Jag hämnades genom att ha ett långt kk-förhållande med chefens fru. Till sist kom det även fram. Ja, det var jag själv som avslöjade det, så han fick sitta där med skägget i brevlådan.
    Iof håller jag med om att det inte är de snällaste gossarna som får ligga mest MEN det där med att knulla andras fruar är inte alltid riskfritt och att det bara är andra som får sitta där med skägget i brevlådan stämmer inte alltid.

När jag var grabb så fanns det en snubbe i bekantskapskretsen som gillade att knulla på andras fruar, hans så bra ut och var charmig men inte så bright, han fick öknamnet guldkuken och det funkade väl bra för honom tills han knullade på fel snubbes fru. De plockade honom utanför hans hem och gick lös på honom med järnrör, såg ut som frankensteins monster efter det. Ingen vart speciellt förvånad över det och ingen tyckte speciellt synd om honom heller, som man ligger får man bädda typ... så i hans fall var det nog han som fick sitta med skägget i bredlådan om man säger så.
Svar på tråden Ni som gett en andra chans...