Inlägg från: Anonym (Kärlek??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kärlek??)

Ni som gett en andra chans...

Jag å mitt ex hade varit tilsammans i ungefär 3 år när d blev dåligt, han va arbetslös å jag va sjukskriven, från början va d skönt att träffas mycket å göra saker ihop på dagarna. Efter ett tag börja vi bråka om allt möjligt, han fick jobb å d blev bättre igen.
    I november va han iväg me sitt jobb på en resa där han träffade henne... Sa inget till mig men jag fick reda på det ändå, konfronterade honom å fråga va som hänt- inget, de hade bara pratat... I december bestämde jag mig för att flytta, han övertalade mig att stanna, älskade mig osv. sagt å gjort, ja stannade å vi fick d kanon igen.
    I mars kom det fram att han varit otrogen me henne i januari.
    Stannade ett år, många tankar å mycke gråt, kämpade, men tillsist fixade jag det inte längre, kunde inte glömma å förlåta...
    Nu har det gått 2,5 år å vi har båda träffat andra, men det funkar inte. Vi har inte kunnat släppa taget om varandra.
    Önskar, hoppas å vill att d blir vi igen...

• Anonym (Kärlek??)

Ja du Anonym (detsamma)... Jag vill men jag tror inte att han vill längre, har betett sig så konstigt de senaste 2 veckorna, tänkte prata me honom i em, hoppas på det bästa!
    Ja att "leka av sig" me andra å få uppmärkssamhet, komplimanger å allt det där var bra, för mig iaf. Skönt att höra att man e bra på alla sätt å vis, det kändes kanon, även fast jag vet att exet tycker så om mig var det "kul" att höra det från andra me, som en konstig sorts bekräftelse på att det verkligen e så, inte bara exet som tycker så.... Det som var svårast för mig innan vi bröt är just det du me känner, jag vill me se om ja e "attraktiv på marknaden" Men jag ville även såra honom tillbaka, vilket jag gjorde när vi bröt, betedde mig som en skit mot honom, vilket kändes bra just då, men som jag mått fruktansvärt dåligt över efter, vet inte huuur många ggr jag bett om förlåtelse för det. Han har sagt att han är glad att jag insett det å han har förlåtit mig. Vi har pratat jätte mycket om det nu efteråt, jag tror det är A och O om d ska funka, total ärlighet i allt å prata om allt, å inte bara en gång, prata tills du kan släppa det, har iaf hjälpt för mig.
    Hoppas det löser sig för er på bästa sätt! *kramar om*

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...